Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/08/17

:-)) Káposztáslángosos Szépjóreggelt!!

Hát igen, az történt, hogy ma biológiai okok miatt nem mentem edzeni. Piacra viszont igen, és ha már ott jártam, bepakoltam egy káposztás lángost. Azt a fajtát, aminek a tésztájába belegyúrják a pirított káposztát. Jó volt nagyon, csak mivel picit nehéznek éreztem, a sarki kofaitatóban fellazítottam egy frissen főzött tejszinhabos kávéval. De nem ám holmi könnyűszerkezetes, flakonos izével, nem, dehogyis!! Oda kofák meg hentesek járnak, ott nem lehet holmi vackokkal becsapni a törzsközönséget! Valódi, sűrű tejszinhab, ha nem abuzálom a kanállal, több mint két perc kell neki, hogy elolvadjon. Én meg ugye miért is csinálnék olyat, én is utálom ha piszkálnak, hát hagytam, hogy saját kedve szerint, vékony csíkokban csordogáljon le a kávéspohár fenekére. Mert ott még abban adják a kávét, vastag falú, üveg presszós pohárban.
Szóval mindezt magamévá tettem és most minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel meg vagyok elégedve - kivéve azokat az apró, vaniliás káposzta illatú büfiket amiket próbálok minél diszkrétebben, a fogam között szűrve szabadjára engedni.
És hát rettenetes borzasztó eléggé el nem ítélhető módon egy hangyányi kedvem sincs hozzáfogni a munkához.