Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/09/12

Nincs semmi baj, kicsit(*) öszeomlottam, de már beindult a Münchausen-reflex, kimászok ebből is. Holnap hívom a diplomázási osztályt. A három héttel ezelőtti mailemet még elolvasta, arról jött visszaigazolás, de válasz már arra sem.



----------------------------------------------
(*) nem kicsit, nagyon. Aludni csak altatóval tudok és visszatértek az egyensúlyzavaraim is. Legalább olyan rossz, ha nem rosszabb idegállapotban vagyok mint a tavasszal, amikor felmondtam. Az undor is legalább akkora bennem, de majd elmúlik ez is.

3 Comments:

  • At 8:43 de., Anonymous Névtelen said…

    És ha esetleg felhívnád? Vagy még egy levél? Nem hiszem, hogy hisztériás rohamot kapna tőle.Ha normális...
    Nyugodtan mondhatnád neki, hogy cafatokban lógnak az idegeid.Megérti. Ha normális...

     
  • At 9:25 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Azért kell hívnom a diplomázást, mert nem tudom a telefonszámát, cska mailen érintkezünk. És a még egy mailt már elküldtem, hétfőn.

     
  • At 10:20 de., Blogger . said…

    és tértivevénnyel küldted? Tudsz róla, hogy kézhez kapta, elolvasta a mailt?!
    Ha nem,küldd el így,mégegyszer!

    Nekem -egyébként- van egy ÉS-ben olvasott és azóta hsznált mondatom,amivel bürokratákat szoktam "kiakasztani" : EURÓPA OTT KEZDŐDIK,AHOL A LEVELEKRE /E-MAILEKRE/ VÁLASZOLNAK. Állítsd be automatice a mailjeidre! :)
    (elárulom,nyomtattam ilyen géppapírt magunknak.A második levelet -aki megérdemli- már így kapja.Mesélhetnék...)

     

Megjegyzés küldése

<< Home