Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/09/20

"Tisztelt Koléganő, nincs semmi probléma, csak én vagyok időhiányban, illetve időzavarban. Hamarosan válaszolni fogok."


Most nem tudom, hogy elbőgjem magam, vagy bontsak egy üveg sört.(*)
Kedden elég drámai hangú e-mailt írtam neki, azt kértem, ha annyira gyenge a dolgozat, hogy úgy látja, meghaladja a képességeim, mondja meg, választok egy könnyebb témát.


------------------------------------------------------
(*)A kérdés eldőlt, a könnyem folyik magától. Picsogó picsa, azaz Pipi.
Nna.

6 Comments:

  • At 8:52 du., Anonymous Névtelen said…

    Szerintem idd meg a sört is...egy kis unikummal... meg tud szépülni a világ ettől a kombinációtól.

     
  • At 4:56 de., Blogger Kinga said…

    Jajistenem, de jo, hogy megirtad. Marmint a posztot :D Drukkoltam, mint allat, hogy valaszoljon, es hogy ne csinajjjjj hulyeseget...

    Jajistenem, dejo dejo.

     
  • At 9:12 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Kedves Wa, nálam a sör az unikummal vagy kapcsolatban van; vagy az egyik, vagy a másik.

    Kinga, kösz, nekem is igazán nag ymegkönyebbülés. Szerintem még Te is hallottad, ahogy dübbent a kő, amikor leesett a szívemről. Most már csak az kell, hogy érdemi választ is kapjak. A legjobban még mindig annak örülnék, ha azt írná, hogy ha elég egy ettes, köttethetem.

     
  • At 5:35 du., Anonymous Névtelen said…

    NAUGYEHOGYAKONZULENSISEMBER!

     
  • At 9:53 du., Anonymous Névtelen said…

    Nincs Rss-ed, ezért nagy (ámde jóleső) falatokban olvaslak. Mostra már nagyon izgultam, hogy elküldöd édesanyjába azt a jóembert, de szerencsére nem. Együttérzésemről biztosítva, maradok továbbra is drukkered.

     
  • At 12:04 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-) Tudom, hogy ember, azért nem borítottam asztalt.
    Tudok én bánni az emberekkel - ha akarok.
    Kár, hogy nem mindig akarok.

     

Megjegyzés küldése

<< Home