Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/10/15

Hát ezt elb..fütty..tam.
Van ez így. Véletlenül rámenthettem a rajzra valami félbehagyott verziót és attól kezdve a késznek gondolt fájlt mentegettem meg küldözgettem össze vissza. Kinyitnom hetek óta nem kellett, hisz nem volt rá szükség így csak most vettem észre, hogy rossz az egész.
Szerencse, hogy régebbről megmaradtak a jó(nak remélt) rajz kimentett képernyőképei, azokat raktam most össze. Még mindig egyszerűbb, mint újra összecsipegetni egy fél méter hosszú flow-chart elemeit, nem, erre már nem lennék többet hajlandó. Először ugye megcsináltam még régen, az eredetit - ez bent maradt az irodai számítógépemben. Aztán a nyáron megcsináltam újból, emlékezetből - ezt sikerült valahogy felülírnom és végleg elcsesznem.
Hát harmadszor már nem rajzolom újra, az ki van zárva, még ha az életem múlik rajta, akkor se!
A kis képernyődarabokat összemásoltam egy dokumentumba, legjobb tehetségem szerint össze is pászítottam őket. Ahol nem lesznek tökéletesen folyamatosak a vonalak, ott majd filctollal kicsit megretusálom oszt jónapot.
A segítségeket köszönöm, még szerencse, hogy szükség volt rá és kaptam, különben lehet soha észre nem veszem, hogy fele hiányzik a rajznak, másik fele meg nem is jó. Majd néztem volna nagyot a védésen, hogy mi ez a szar.
Uhh.
Elég volt, nem fogok ebbe több energiát fektetni.

Íggy is ki kell dolgoznom a 90 tételt és még az is lehet, hogy a konzulens is kér majd valódi, tartalmi változtatásokat.
Egyébként tuti, hogy kérni fog, hisz esztétikailag és szerkesztésileg már a végállapotba hozatta velem a szakdolgozatot, hát az úgy logikus, hogy most jöjjön a tartalom.
oszt jónapot.
jajjj.


Most pedig elmegyek edzeni, a hátam szétszakad. Múlt kedden tornáztam utóljára, azóta egyfolytában a fa a pénisz spriccelősebbik végén ügyködök. És ezen ugye még az sem sokat szépít, hogy a probléma jó részét magamnak csináltam. A szívás az szívás.
Elég volt.

2 Comments:

  • At 12:25 de., Blogger Kinga said…

    Brunnhilde, nem tom kovetni a variaciokat :D (bocs, viccelodom itten a rovasodra), viszont azt, amit en megkaptam toled, sikerult ugy foltenni egy legal-re, hogy nyomtatasnal SEM tordeli sehogy, egy lapon az egesz (bar a meret miatt a szoveg sztem nehezen olvashato). Mar, ha meg szukseges. Elkuldtem a pdf-et email-ben. (Nem az en erdemem, de ezt is leirtam.)

     
  • At 7:20 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Kinga, az a baj, hogy több változat volt, a jót véletlenül kidobtam, egy félbehagyott rosszat meg lementettem és egész végig azt hittem, hogy az a végleges.

     

Megjegyzés küldése

<< Home