Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/10/13

Anyám, borogass!
Az egyik folyamatábrán fele elveszett.
Csak úgy, eltünt az egyik sáv.
Különböző háttérszínekkel jelöltem a különböző helyszíneket ahol a dolgok történnek és nézem, eltünt a pink sáv és vele együtt az összes rajz, a nyilak mennek a semmibe.
Ráaádásul ez egy olyan kész rajz volt, amit már hónapok óta nem nyitottam ki, csak most vettem észre. Letudtam az egészet, mással foglalkoztam, most jószerivel újra ki kell találnom, hogy mit is gondoltam akkor, még júliusban, amikor csináltam.
A kardomba dőlök.
Illetve hát a lándzsámba, a valküröknek ugyanis nincsen kardjuk. Lándzsába dőlni meg minimum egy hokedliről lehet csak, de inkább létráról, itt meg egyik sincs. Szóval nagy a baj.
Affffennébeeee!!!
És most néze, augusztusban, amikor elküldtem a konzulensnek, még ott van a pink csík.
HOVA LETTTTT?????