Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/10/13

:-) Szépjóestét!
Jelentés a szakdolgozat frontjáról:
A sima, A4-es méretű vörd fájlok *.pdf-be konvertálása megoldva, azt nagyon szépen megcsinálja ez az oldal - hátha másnak is szüksége lesz rá. Nagyon egyszerű a használata, bár koránt sem tud annyit, mint amennyit ígér. Azt állítja ugyanis, hogy az excelt is felismeri, de nem kell neki hinni. Illetve felismeri, csak igen önfejű és ha ő úgy gondolja, hogy az az egy táblázat neki hat oldalon elhelyezve kényelmes, akkor azt ő hat felé tördeli és fütyül rá, hogy én mit állítottam be eredetileg. De a vörddel nagyon szépen dolgozik, azt bátran ajánlom mindenkinek.
Egész nap csinosítgattam a dolgozatot, szét kellett szednem fejezetenként, hogy meg tudjam csinálni a fejlécet úgy, ahogy a konzulens kívánta. Ha most kitalálja, hogy tegyek be még egy táblázatot vagy műveleti leírást vagy valami apróságot, akkor dől az egész, kezdhetem előlről a molyolást. Ilyen baromságot, először esztétikailag rendezni anélkül, hogy a tartalom véglegesítve lenne, bassz, elegem van. Ha csak egy fejezetbe bele kell toldanom valamit, borul az egész, kezdhetem előlről az oldalszámok beállítgatását meg a konvertálást. Ez amit ma csináltam olyan, mintha egy ruhán előbb elkészítenénk a dísztűzéseket és csak utána próbálná fel a tulaj. Vagy mint amikor valaki kitörli a fenekét mielőtt WC-re megy, hátha ott nem lesz papír fogmosás előtt kirúzsozza a száját.
A fejem széthasad, a hátam beszakad, a lábam hasogat, a szívem a tarkómban dobog.
Na most ilyenkor mi van??