Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/10/09

Kedves Diplomázási Osztály!
Nem tudok tovább várni, kérem, segítsen!
X.Y. tanár úr a konzulensem. A múlt héten újból megígérte, hogy azon a héten majd küld véleményt, de még mindig (másfél hónapja) nincs semmi hírem arról, hogy milyen a szakdolgozatom, beadható-e, mennyit kell még rajta dolgoznom hogy beadható legyen, stb. Pár hete már azt is felajánlottam neki, hogy adja vissza az egészet és választok egy másik témát.
Kérem ezt ne úgy vegye mint árulkodást, életemben nem éreztem még ennyire, hogy a mások segítsége nélkül nem tudok megoldani valamit. Márpedig ezt a helyzetet nem todom megoldani. December 31-ig kell záróvizsgáznom, mindenképpen be kell fejeznem addig.
Előre is köszönöm
Brünnhilde


Van viszont jó hírem is; megjött a Diótörő CD-m és még régebben, egy kedves olvasómtól kaptam egy gyönyörű Covent Gardenes DVD-t. Mivelma a belvárosba kell mennem a lemezért, valahol beszerzem a diát is. Már csak az kell, hogy za interneten árulni kezdjék a jegyeket.
Jó móka lesz 20 egymás mellé, de legalábbis egymás közelébe szóló jegyet beszerezni.l
hehe.

5 Comments:

  • At 8:06 du., Anonymous Névtelen said…

    na ez gaz :(
    Az én konzulensem el sem olvasta a munkamat. A dátumokat is fejből kitalálta, amit a konzulensi lapra kell irni. A véleménye pozitiv volt, de ha értett volna a témához amiről irtam, akkor árjadoznia kellett volna.

    holnap megyek a nyomdaba, és holnap utan pedig leadom. Nagy teher esett le a vállamról.

    Ha most valakinek tanácsot kellene adnom, akkor egyértelműen azt tanácsolnám neki, hogy saját maga legyen a saját konzulense. Abból baj nem lehet.
    Vagy esetleg kérje meg egyik diplomás haverját, hogy irjon alá pár papirt, mert az egész csak arról szól.

    Nem tudom, hogy kapnak-e valami pénzt a konzulensek az iskolától. Az én konzulensem láthatóan irtózkodott attól, hogy valamit dolgozzon. Semmi kedve nem volt, hogy segitsen. Talán jobb is igy, legalább nem ugatott bele.

     
  • At 10:33 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Kapnak pénzt, pontosan nem tudom mennyit. A régi főnököm volt konzulens és bírált is, onnan tudom. igaz, ő más főiskolára, de nem hiszem, hogy ingyen csinálják.
    Annak azért örülök hogy Neked sikerült, hátha én is túl leszek egyszer rajta. Bár most már tényleg a legszívesebben új témát és vele új konzulenst kérnék és teljesen mást írnék, hogy meg ne tudjon fincogtatni. nem tudom a diplomázási osztály mit tud csinálni, de sok jót nem várok, már ami a tapintatot és az irántam való kíméletet illeti.
    Aztán az is lehet, hgoy ehhez a harchoz már nem lesz erőm és hagoym az egészet a fenébe.

     
  • At 11:20 du., Anonymous Névtelen said…

    Ne hagyd abba! Több évi munkát nem szabad kárba veszni hagyni!
    Köttesd be úgy, ahogy van a diplomaterved, biztosan nagyon jó lesz! (Tudsz te írni...)
    A diplomaterv "megvédése" már csak cirkuszi mutatvány. Gondolj bele, Te fél évet foglalkoztál intenzíven azzal a témával, amit a vizsgabizottság tagjai csak érintőlegesen, az "általános műveltségük" szintjén ismernek. Abban a témában ott Te leszel az egyetlen szakértő!!!
    Kapnak pénzt a konzulensek. Én 2002-ben brutto 17000 Ft-ot kaptam a BME-n, diákonként.

    Örülök, hogy kezd összeállni a Diótörő bemutatód...

     
  • At 7:40 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Az a baj, hogy én soha nem leszek amolyan igazi, diplomás értelmiségi. Egyszerűen nem vagyok az. Megpróbáltam, de az elmőlt három év alatt kiderült, hogy nem vagyok rá alkalmas. Így pedig már én sem sok értelmét látom. Téynleg csak a pénzem után futok, de minek.

     
  • At 5:31 du., Anonymous Névtelen said…

    Kár volt előre innom a medve bőrére :)
    Tegnap felhivtam a konzultaciós központot, hogy akkor most elvihetem-e oda nekik a diplomamunkát. Azt mondta, hogy elvihetem. Délután 1-kor hivtam.

    Ma elmentem a konultációs központba. Taxival mentem a vasútállomásra, aztán fél órát ültem vonatban, utána meg busszal mentem. Majd kb 15 percet gyalogoltam, mire megérkeztem.
    Már adnám is át a diplomamunkát, amikor a titkárnő mondja, hogy sajnos nem viszik el Budapestre, nekem kell elvinnem. Tegnap még nem tudta nekem megmondani, igy ma teljesen fölöslegesen mentem.
    15 perc gyaloglas vissza a helyi vasútállomásra, 1 óra vonatozás, majd 30 perc gyaloglás után hazaérkeztem. Megizzadtam, elfáradtam és kurvára szar a kedvem. Holnap mehetek Budapestre.

    Fél óra gyaloglás a vasútállomásra, 2 óra vonatozás, és ki tudja hány perc utazgatás metrózás Budapesten.
    Aztán újból 2 óra vonatozás, majd fél óra gyaloglás. Ez vár rám holnap.
    Fájnak a lábaim a mai gyaloglástól, és holnap csak roszabb lesz. Jól megszenvedek ezért a diplomáért.

     

Megjegyzés küldése

<< Home