Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/10/04

Agyi rövidzár, nem tudok írni.
Tényleg, legfeljebb kis gondolatszikrák tűnnek fel egy-egy pillanatra, de aztán eltűnnek hirtelen, soha nem várják meg, hogy egy másik kis szikra csatlakozzon hozzájuk.
Mondjuk, inspiráció sem nagyon van.
A hírek elől menekülök, hiányzik a fenének zuschlag meg simicska, van énnekem éppen elég bajom nélkülük is.
A zene is most inkább zsibbaszt mint kedvet csinál.
Legfeljebb a fitnesszteremről írhatnék, hogy már nem lóg le a fenekem a ferdepadról. Amikor kezdtem, mindig úgy ellenőríztem, hogy középen ülök-e, hogy megnéztem a tükörben, hogy mind a két oldalon egyforma darab lógjon ki a fenekemből.
Azon a ferde padon régen voltam, szeptemberben másféle gyakorlatokat csináltam de ma gondoltam egyet, egy kis extra hasizmozás sosem árt, rádolgozok a normál edzéstervre. Elhelyezkedtem a ferde padon, beakasztottam a lábam, fészkelődtem, nézem magam, nem látszik ki a fenekemből semmi. Kicsit arréb csúszok, bal oldalon kibukkan egy ujjnyi, de a jobb oldalon semmi sem látszik. Jobbra csúszok, ott megjelenik egy kis darab, de a bal oldali, macskanadrágba burkolt sonkaszelet ezzel egyidőben eltűnik.
Nno.
Hát ez azért már már eredmény.
Aztán az is eredmény, hogy már elérem az egyik gép tetejét. Két gyakorlat között pihenésképpen nyújtózkodni szoktam és erőből kapaszkodok felfelé. Az elmúlt két hónap alatt elértem a gép tetejét, kábé 4-5 centivel magasabbra tudok felnyúlni. Mivel az én koromban ennyit nőni már nem igazán lehet, valószínű, hogy a hátizmaim nyúltak meg és lettek rugalmasabbak.
Hát ennyi.
Mennem kell dolgozni.
És még több mint 20 évem van nyugdíjig.
Hogy fogom én azt kibírni???

4 Comments:

  • At 8:41 du., Anonymous Névtelen said…

    Ha így folytatod az edzést, akkor fél lábon jógázva, simán.

     
  • At 9:59 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-) A próféta szóljon belőled! Tavalyelőtt nagyon megijedtem, kikészült a szivem a stressztől, megugrott a vérnyomásom. Ráadásul az egész családom izületes, cukros, szives, gondoltam, még az utolsó előtti pillanatban vagyok, még visszafordítható a folyamat.

    Egyébként hazudik az, aki azt mondja, hogy napi 30 perc mozgás elég. A semminél persze több, sőt, az is lehet, hogy tulajdonképpen elég, de ha azt akarom, hogy jól essen és minden porcikám át legyen mozgatva, az minimum másfél-két óra. 30 perc csak a kardiózás de azt is többet szoktam. De kell 5-10 perc bemelegítés, a súlyzózás 3/4 óra, néha több is, ha van kedvem rádolgozni. A nyújtásra minimum kell fél óra, ráadásul szerintem a kardiózás után az a legfontosabb. Azok a fitnesztermi csajok tényleg ngyon szép testűek de olyan merevek mint a beton. Hiába sportolnak, ötven éves korukra nem tudják majd levágni a lábujjukon a körmöt. Ezt mindenképpen el akarom kerülni, szóval rászánom az időt és nyújtom, lazítom, feszítem a csípőm, a vállam, a nyakam, a gerincem. Enélkül nehéznek is érzem magam, szóval nagyon jól esik.

    Egyébként erre az egészre nem lenne szükség, ha hetente legalább egyszer át tudnék táncolni egy fél éjszakát. De nem csak úgy riszálgatni, hanem rendesen, keményen, minimum két, de inkább három pasi kéne hozzá, annak idején egymás után dőltek ki mellőlem.
    Régi szép idők.
    Aztán lehet, hogy ma már azt sem bírnám.

     
  • At 5:33 du., Blogger Kinga said…

    Ezt a napi 30 percet / 5 nap hetente az amcsik talaltak ki. Itt ugyanis vannak, akik ott koroznek a kocsijukkal a parkolo elejen, kozel a bolthoz, es varjak, hogy valaki elmenjen, hogy oda beallhassanak, hogy minel kevesebbet kelljen gyalogolniuk a boltig. Kabe 10 meterrel hatrebb meg ures parkolohelyek asitoznak :) Nem, ez nem vicc, ez mindennapos tortenet az itteni mozgaskulturarol... Hat ezeknek valoban a napi 30 perc mar forradalmi ujitas :D

     
  • At 6:02 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-)) Kinga, honnan veszed, hogy csak az amik csinálnak ilyet?? Mármint hogy órákig köröznek, csak hogy kapjanak helyet.
    Igaz, itt nálunk nem köröznek, hanem beállnak orral a tuják közé, teljes szélességében a járdára, a bevásárló kocsi tárolóba - mindezt csak azért, hgoy minél közelebb legyenek a bejárathoz.
    A tecckónál most rakták körbe korláttal a "sziklakertet" mert pár barom rendszeresen ráállt a levendulabokrokra.
    Egyébként igazad van, így valóban elég harminc perc, mert az ilyennek különben előbb utóbb elsorvad a lába.

     

Megjegyzés küldése

<< Home