Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/10/16

:-) Szépjóestét!
Az ősz után közvetlenül a telet is megnyitottnak nyilvánítom; befűtöttem.
Nyilván legyengültem a múlt heti fene nagy idegbajban; fázom, didergek, úgy gubbasztok itt a mindenféle vastag mackónadrágokba meg frottir köpenyekbe burkolva mint egy beteg csirke.
Pedig amúgy már sokkal jobban vagyok, délelőtt elszopogattam másfél deci gömbölyű üveges orvosságot, kihajtotta belőlem a pangó vizeket. Egész lelappadt a hasam, szinte nem is görcsölök már egyáltalán. Semmi, de tényleg semmi nem képes ezt az eredményt elérni, még a svédkeserű se. Talán csak valami vízhajtó pirula tudná, de azt meg szedjen az, aki tényleg beteg.
Most viszont égett porszag lengi be a lakást - este 10 után mégsem akartam porszívózással felverni a házat, a konvektort meg ugye mással nem nagyon lehet letisztogatni. Ha negyed órán belül nem tudok elaludni akkor -szégyen, nem szégyen, de- még forró vizes palackot is fogok tenni a lábamhoz.

2 Comments:

  • At 7:35 du., Anonymous Névtelen said…

    jobbulàst kivànok :)
    lg, (eZ)

     
  • At 11:29 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Köszönöm, hatott a gömgyógyszer, késő estére már semmi bajom sem volt. Amilyen heves a rosszullét, olyan gyorsan múlik el.

     

Megjegyzés küldése

<< Home