Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/04/08

Hörrr

Nnna, legyen igazuk azoknak, akik soha nem adnák fel, akik még bíznak az emberiségben, stb, stb.
A virágágyás közepébe dugtam el díszricinust, az egyik szélébe sarkantyúkát, a másik szélébe
portulácskát, a harmadik szélébe meg törpehajnalkát. Ástam ki pár tövet a kertben lassan túlszaporodó gyöngyvirágból, azt is leraktam az egyik sarokba. Egy sarkot meghagytam varjúhájnak, azt még szaporítaniom kell.
Rettenetes, hogy mennyire nem telt benne örömöm. Első alkalommal emlékszem, kiszaladtak a szomszédok, megvitattuk mit hova, segítettem nekik kiásni ami náluk kiültethető volt, beszélgettünk, röhencséltünk, ilyesmi. Most meg csak az epém fortyog szép csendben.
Ennyi volt, ennél többet már nem vagyok hajlandó tenni, az hóttziher!
...

5 Comments:

  • At 4:35 du., Anonymous Névtelen said…

    Flóra,a virágok Istennője most örül. :)
    Légy szíves Te is örülj!

     
  • At 5:01 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-) Na jó, hát kicsit reménykedek, persze.
    Örülni akkor fogok, ha legalább kettő közülük megmarad és el tud terjedni annyira, hogy beterítse az ágyást. EGyébként szétszedtem a varjúhájam is, kétharmadát kiültettem, harmadát megtartottam, mert azért mégis .....

     
  • At 6:40 du., Anonymous Névtelen said…

    http://www.hortuscarmeli.ms/garden/hu/garden.htm

     
  • At 9:19 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Hát ez gyönyörű.

     
  • At 12:03 de., Blogger VacskaMati said…

    Ricinus, jujj:)
    De nagyon jokat talaltal, a kukacviraggal (porcsinrozsa) tokeletesen igazad van, agyonverhetetlen es nagyon vidam joszag:)
    Nekem az erkelyen volt sarkantyuka, azert az egy szomjas joszag volt itt, igaz, nalunk sivatagi eghajlat van az erkelyen:)

    Orulok, hogy ultettel, majd megprobalom megkeresni azt a jardaszigetet:) van mar otletem, merre lehet:)

     

Megjegyzés küldése

<< Home