Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/05/23

Napirend

Akármit csinálok, valahogy mindig úgy alakul, hogy dél felé fejezem be a mindenféle karriertanácsadók meg állásközvetítők honlapjainak böngészését, a motivációs levelek fazonra igazítását és elküldését. Akármerről nézem, napi minimum három órát töltök olvasással, fordítással, mellékletek csatolásával, e-mailek küldésével.
Még csak egy hete kezdtem, de máris unom.
De nagyon ám!
Viszont ma bejött az első content-manager hirdetés. Valami internetes újságíró féleség lehet, de az is lehet, hogy csak a hirdetők szövegeit kell netre átültetni. Nna, majd meglátom. Szinte semmilyen követelményüknek nem felelek meg, kivéve a kimagasló íráskészséget és a "fluent english"-t. Ami kevés, mert kéne még hozzá a német is. Meg is írtam nekik, hogy nem én vagyok az ideális jelölt, de nálam jobb tollú írót aligha találnak :-)) Sőt, megadtam a színházas blogom címét, hogy ha nem hiszik, járjanak utána. Soha nem lehet tudni, hátha a pofátlanságom megtetszik valakinek :-))
Postán nem küldeném be, a fénymásoltatást és a bélyeget már nem merném megkockáztatni, de az e-mail ingyen van :-))

Címkék: ,