Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/05/22

Speeding up

:-) Szépjónapot!

Nno, megvolt az első interjú. Nagyon nem szerepelhettem le, az első rostán fennakadtam, két héten belül hívnak Fótra.
Közben pedig öt perce hívott az egyik nagy repülőtársaság (wowww!!), ecsémfacsiga, mindjárt angolul! Azt hittem, lenyelem a telefont. Elsőlegjobban azt akarták tudni, hogy miért is adtam be a pályázatomat, másodsorban pedig, hogy van-e akadálya annak, hogy egy-egy hétre külföldre utazzak. Mondtam, hogy meg tudom szervezni :-)) Oda hétfőre hívtak interjúra, nem húzzák el a processzust.

Az csak a baj, hogy én azt hittem, hogy ezek a személyzeti tanácsadók úgy működnek, hgoy segítenek nekem egy kicsit kitalálni magam. Felmérik a képességeim, ha szükséges, adnak pár tanácsot, például hogy bizonyos munkákért ennyit lehet kérni. Ehhez képest semmi ilyesmit nem tapasztaltam. Kéne egy olyan tanácsadó, aki az én érdekeimet képviseli, aki nekem segít állást találni. Vagy nem?
Basszus, nagyon régen voltam áru a munkaerőpiacon.

Mindenesetre van három napom, hogy egy kicsit felfrissítsem az UML ismereteimet. Mindjárt angolul, ha már....

Hanem, emberek, éppen akartam panaszkodni, hogy a társalgási tanfolyam amire beíratkoztam, egy kalap kakit ha ér. Ezt most visszaszívom, mert baromi jó, hogy pár hete péntekenként másfél órát csacsogok angolul. Az a 21000 ft életem egyik legjobb befektetése lesz, ha tényleg ennyire komolyan veszik a nyelvtudást. Márpedig komolyan veszik, öregem, be se hív, ha a telefonban megkukulok.

Címkék:

3 Comments:

  • At 7:01 du., Anonymous Névtelen said…

    :)
    Nagyon kéne már, hogy az önbizalmad is helyére kerüljön!
    Hogy ne csak mi, az olvasóid tudjuk, mennyit is érsz valójában, HANEM TE IS !
    örülök.:)
    yko

     
  • At 7:40 du., Anonymous Névtelen said…

    Komolyan veszélyezteted a megfontolt szavazók tippjeit. Igazán várhatnál 1-2 hónapot....
    k

     
  • At 8:10 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Lesz az annyi, szerintem nyár vége felé találok valamit. Eleve, pár rostán ki kell hullanom, ráadásul amit akarok, abból nincs től sok ajánlat.
    Adminisztráciuós és titkársági ajánlat persze van, de az meg ugye B terv. Sőt, C. Szóval egyáltalán borulátó az a 2 hónap.

     

Megjegyzés küldése

<< Home