Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/07/29

Szerelem utolsó vérig

bazmeg.

5 Comments:

  • At 6:30 du., Blogger Rowena Shepard said…

    Áh, majdnem elfelejtettem. Most kapcsoltam be, épp kérdezte Brünn, hogy mi baj Apu?
    Wotan pedig szenved :D

     
  • At 7:30 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    tavannes: hát kábé ennyi az, amit én is értek a dologból.

    Hello hugi, én már csak akkor jutottam rádióhoz, amikor Siegfried kezdett kérdezősdödni, hogy ki fogja út várni Valhallában. Ő mondjuk kritikán aluli. Majd este visszahallgatom az elejét is.

     
  • At 10:20 du., Anonymous Névtelen said…

    Siegmund. Tényleg szar volt, de én csak épp belehallgattam.

     
  • At 10:28 du., Blogger Rowena Shepard said…

    Wotan szerencsére remek :D

    Siegmundból nem sokat hallottam, egész este kiskutyáztunk (most hoztuk haza), úgyhogy Siegmundból kb. annyit hallottam, hogy "Hello, Hunding, várjá, mingyá jövök... úgyis én vagyok a menő... arrrrrrrgggghhh."
    Wotan: Nem úgy néz ki.
    Sieglinde: Köszi, apu! Megmentettél!
    Hunding: Nem maradhatnék kivételesen életben? Hiszen jót cselekedtem a közönséggel...

     
  • At 8:54 de., Anonymous Névtelen said…

    tuskó

     

Megjegyzés küldése

<< Home