Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/07/22

HörRRrrrrrr!!!

Mit csináltam, na mit???
Hát beástam magam a lépcső alatti gardróbba és a harminc kilónyi, bedobozolt főiskolai könyv közül kikerestem a gazdasági statisztikát. Csak zárójelben jegyzem meg, hogy az egyik leggyűlöltebb tantárgyam volt, éppen csak átcsúsztam, de csak azért, mert csináltam valami szorgalmi feladatot, az hozzáadódott a ZH-khoz. A multkor egyszer már feltúrtam az egész hóbelevancot a projektmenedzsment könyvért, hát én többet azokat a dobozokat ki nem nyitom, az hóttziher!!! Most viszont valahogy csak meg kell értenem, hogy mi a lófasz az a W2W meg D2D.
Uhhh.


jahh, és most lett kész a rizseshús, csóró módra, csirkefarhátból, viszont jó sok paprikával és paradicsommal. Éppen csak megkóstoltam, meglepően finom lett. Nem is a csóróság miatt készült egyébként csirkefarhátból, hanem mert nem jutok ki piacra és az volt itthon lefagyasztva. Szegény kutya, duplán rosszul jár; a reggeli séták is rövidebbek és még a kajáját is eleszem előle. Igaz, neki marhavesét főztem, azt is rizzsel és jó sok sárgarépával, imádja.

Címkék:

7 Comments:

  • At 12:29 de., Blogger tamas said…

    R2D2 nincsen a D2D mellett? Ot ismerem, segitehetne. :-)

    Hogyan vagsz le harom szamjegyet es hogyan ragasztasz hozza masikat? Egyenkent, vagy van ra valami fuggvenyed?

     
  • At 5:49 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    A left és right fügvénnyel lehet egy rubrika elejéről vagy végéről meghatározott számú karaktert levágni, a concatenate fügvénnyel pedig a rubrikák tartalmát egymáshoz ragasztani. számokkal és szüvegekkel is működik.


    rubrika = cella, természetesen

    Mondjuk van háromszáz kovácsné, majorosné és hasonló neved, a left fügvénnyel levágod róla a "né"-t, majd concatenate Mrs és maradék név. Az Mrs lehet a három betű, de szintén egy rubrika is.

     
  • At 5:52 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Jah, és persze, az oszlop legfelső cellájában megirod a függvényt és végigmásolod.

     
  • At 5:57 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Nno, majdcsak minden az eszembe jut; állandó karaktereket és szóközöket idézőjelbe kell tenni és akkor az Mrs mután mindig lesz pont és szóköz.
    ha már tudod, akkor egy ilyen függvénnyel fél perc alatt megvan harmincezer név vagy cikkszám.
    Haladók eltérő számú karaktereket is le tudnak vágni, számlálással vagy feltételek megadásával.

     
  • At 9:54 de., Anonymous Névtelen said…

    Szívesen lennék nálad kutya. :-)

     
  • At 4:25 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-)) Azt meghiszem, én is szvesebben lennék magmnál kutya mint magamnál magam

     
  • At 4:27 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    nincs, a d2d a project megjelenésétől a lezárásáig, a w2w meg ugyanennek a mérnöki napokra számtott hányadosa. Vagy forditva, ezt még egyszer meg kell csinálnom, aztán már menni fog.

     

Megjegyzés küldése

<< Home