Brünnhilde szikláján

Valló világ

2009/09/04

Dögrováson

Ma reggel befelé menet olyan rosszul lettem, hogy le kellett szállnom a bringáról és tolni. Mire beértem, égett a szemem, fájt a hajam, zuhanyozás közben a langyos viz úgy szúrt, mintha jeges tűkkel böködtek volna.
megittam egy AszporoC-t, befeküdtem az egyik üres irodai kuckóba, magamra boritottam a vállkendőmet és vacogva vártam, hogy hasson az aszpirin.
Hatott, egy óra alatt lement a lázam, valamennyire össze tudtam magam vakarni és dolgozni. Lassan, mindent háromszor kellett átgondolnom, egy szita volt az agyam.
Most gyorsan alszom, hogy közben gyógyuljak, mert holnap kutyamasszázs tanfolyam, ott valamennyire ott kéne lenni fejben.
Aztén meg másfél hét szabadság, bibibiiiiii!
Csak jó idő legyen! Úgy szeretem a friss őszies reggeleket, a meleg napfényt, ami már nem éget, perzsel, hanem csak simogatva melegit.

1 Comments:

  • At 10:44 du., Anonymous Névtelen said…

    Gyógyulást! Mielőbb! :)

     

Megjegyzés küldése

<< Home