Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/06/20

:-)) Jóestét!

Délután ronggyá áztam. De ez már megszokott. Szebb lesz a hajam az esővíztől :-(
Azt már jobban útáltam, hogy munka közben, rajtam száradt meg a ruha. BbRrrrrr......

Viszont meló közben remek műsort hallottam a Kossuthon:
"16.04-16.59: Az ír csoda
"Kelta tigris, vagy felhúzós egér?"
Egyed László mûsora
A meglehetõsen szegény Írország, csatlakozva az Európai Unióhoz, gyors ütemben indult fejlõdésnek, miután jól megérezték, hogy mire kell koncentráljanak. Az oktatás, a tudományos kutatás ugyanúgy szerepet játszott ebben, mint a megfelelõ korszerû ipar kialakítása, informatika, biotechnológia csakúgy, mint az energiatakarékosság, a megújuló energiaforrások. Mintegy évi hét százalék gazdaság növekedése. Persze ha a látványos eredmények mögé kukkantunk, akadnak ott kétségek és megszívlelendõ tapasztalatok is... Vajon milyen is valójában a "kelta tigris"? "

Nem találtam ismétlést, aki nem hallotta, az sajnálhatja.
KÉREM SZÉPEN AZ ORSZÁG VEZETŐIT HOGY HALLGASSÁK MEG, UTAZZANAK KI ÍRORSZÁGBA, ÉS HOZZÁK HAZA AZ OTT TAPASZTALTAKAT!!!!!!!!
Milliárdokat költöttek oktatásra, tudományos kutatásra, nem kakáltak be amikor az egyetem után a fiatalok egyharmada külföldön vállalt munkát. Láttak csodát, pár év múlva visszaszivárogtak, és most mi látunk csodát: virágzik az ír gyógyszeripar, csipeket gyártanak, alig van munkanélküli, fejlődnek a szolgáltatások.

Más: hónapok óta látok egy gyönyörű németjuhászt a kutyasuliban. Lebénult a hátsó fertálya, vonszolta maga után. A két mellső lábával tudott csak mozogni, félig ülve, félig fekve vonszolta a hátsó felét. A szívem hasadt meg, nem értettem, miért hagyja a gazdája szenvedni azt a szegény jószágot. Mondták, hogy egy sokdiplomás munkakutya, de akkor is!
Ma reggel látom ám, hogy kapott a kutyus valami kerekes szerkentyűt. A béna hátsó fele fel van függesztve egy bőrszíj-rendszerrel, a mellső lábaival sétál, a hátsó lábait meg kerekek helyettesítik. Szépen kocog a gazdija mellett, jobbra át, balra át, szerintem pár napon belül hozza a labdát. Ha nincsenek fájdalmai (márpedig valószínűleg nincsenek), két héten belül teljes értékű életet fog élni. Bizisten megértem a gazdiját.

Még más: haldoklom. Az nem lenne baj, vasárnap van, de holnap is haldokolni fogok. Holnapután szerencsére már jobban leszek, de most valahogy nagyon szeretném hibernáltatni magam. Vagy legalább férfivá változni. Plíííííízzzzzzzzzz!