Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/06/23

:-))) Szépjóestét!

Húzós hétvégém lesz, ma ki kell takarítanom, hogy a hétvégéln valamennyire használhatóak legyünk. Mármint én se, meg a lakásom se tűnjünk nagyon lelakottnak.

Ezért, mindenféle kommentár nélkül, egy hírt és egy cikket ajánlanék a figyelmetekbe:
a hír: Hende Csaba kilépett az MDF-ből HVG. Ezen nagyon meglepődtem. Mármint azon, hogy még benne volt.
A cikk Váncsa istván 'Szagos kis dorongok' című írása az ÉS-ben. Ezt csak azért tettem ide, hogy Hende kabaré-kilépője után legyen itt valami humoros is.


Ma ebédszünetben egy negyedórára elmerültem a blogom kódtengerében, és kicsit pofoztam rajta. Még mindíg nem jó, egyetlen mentségem, hogy teljesen más képet látok itthonról mint a munkahelyemről, úgyhogy mostmár fogalmam sincs sem arról hogy az egyes szinkódok mit mutatnak, sem a betűk méretéről, sem arról, hogy melyik a blog jobb és melyik a bal oldala. De a legérdekesebb, hogy ott működik az előnézet funkció, ami itthon nem. Rejtély. Azt hiszem, a barátnőmnek igaza van: nem kell érteni a számítógéphez, elég ha az ember jól megy férjhez.
Ezt még átgondolom.
De most uzsgyi, takarítani!