Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/10/20

:-)) Szépjóestét!!

Nna, ezen túl lennék.
Tényleg nem bírtam letenni a Száll a kakukkot.

Most még írni sem tudok róla. Ilyen könyvek után egyszerűen szégyellem az én szánalmas kis kapirgálásaimat.
A szinpadi változat a Madách társulat előadásában, november végén megy a Tháliában, a film jelenleg nem megy sehol, de hátha itt felbukkan egyszer. Persze már DVD-n is megjelent, de engem a hideg kilel a gondolatra, hogy egy tévét hozzak be a lakásba.


Azért kétségtelenül vannak annak hátrányai, ha az ember irodalomtanára egy olyan idős, tiszteletreméltő latin-szakos volt, akinek az irodalom véget ért Móricznál. Fejest is, Hemingwayt is, Solohovot is muszájból tanította.
Egyáltalán nem ismerte el a modern irodalmat. Én meg nagyon szerettem a Tanár Urat, így el is hittem minden szavát.

Nno, jövő szombaton viszont pascal vizsga, úgyhogy felköthetem a gatyám, ha nem akarok megbukni!

Bocsánat: minden erőmet össze kell szednem, ha sikeresen akarom venni az akadályt.

Jóéjt! :-)))