Brünnhilde szikláján

Valló világ

2004/12/21

Feladom.

Szőrén-szálán eltűnt az arcszaunám. Dunsztom sincs, hova tehettem.
Amúgy sem értem, miért kell ilyen -csak egyetlen célra, tehát tulajdonképpen- semmire se jó célszerszámokat venni. Még ajándékba se. Egy lábos forró víz tökéletesen megteszi, ugyanolyan hatása van. A lábasaimról meg mindegyikről szoktam tudni, hogy hova tettem.

Amúgy készen vagyok a tepertősütéssel. Bár első olvasatra kicsit bonyolultnak tűnhet, de igaziból csak bele kell tenni a lábosba, alágyújtani és kiszedni belőle.
Közben azt csinál az ember, amit akar. Lezuhanyozik, olvas, kicsit dorombol (bár ezt azért nem ajánlom) vagy éppen tűvé teszi a lakást valami ritkán használt, ostoba és felesleges dologért.

Ha valaki összetalálkozik egy eltévedt, pityergő arcszaunával, szóljon legyenszíves.