Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/07/12

Jajajaj, Kaptárlakónak megint nem tudok válaszolni a terrorizmus témájában elkezdett vitában, ezúton is elnézést. Készül a válasz, bizisten készül, fejben már félig kész is van - demost nem fog menni, mert én sajnos teljesen kész vagyok az erőmmel. Reggel hat óta talpon vagyok, 12 órát dolgoztam, hármat utaztam, angol órám volt, olyan az agyam, mintha vattával lenne kitömve a fejem.
Mindenesetre, ha bárkinek hozzászólása lenne a világban terjedő terrorizmus ügyéhez, akár az én, akár Kaptárlakó lentebb belinkelt jegyzetéhez, kérem írja meg a társalgóban vagy e-mailben és én kimásolom ide - persze névvel vagy név nélkül, ahogy a szerző óhajtja. A téma mindenképpen megvitatásra érdemes és bár a világot megváltani úgysem tudjuk, de legalább megértjük, hogy miért van.
Na jó, ha meg nem is értjük, de legalább több szemszögből megvizsgáljuk.

Most ágyba velem, ötre van álíltva a vekker de jó ha hatra képes vagyok úgy összevakarni magam, hogy fel bírjak tápászkodni.