Brünnhilde szikláján

Valló világ

2005/07/04

:-) Szépjónapot!
kicsit még gyenge vagyok, de azért már érzem, hogy különösebb károsodás nélkül túlélem ezt az elmúlt 3-4-5 hónapot.
Máma odasunnyogtam a főnökömhöz és elmondtam neki, hogy halasztottam, azt is, hogy miért. Csak annyit mondott, hogy ő már pénteken is látta rajtam hogy pocsékul nézek ki és teljesen szét vagyok hullva, csak nem akart rámijeszteni - de ha ráhallgatok, iszom egy pohárka unikumot és kialszom magam.
Az unikum minden bajra jó -ezt eddig is tudtam- csak éppen ha tényleg nagyon rosszul vagyok, akkor soha nem jut az eszembe :-/ De most hazafelé jövet vettem egy kisgömböcöt, már ittam egy nagy pohár szépítő ananászlét, most várom hogy elmúljon az utóíze és utánaengedhessem a gyógyszernek nem minősülő, de kétségkívül gyógyhatású keserűlikőrt :-))))
Holnapra szép is leszek (az ananászlé és a minimum 10 órás alvás a garancia rá) és egészséges is!! Bezonyám!

Pénteken nem volt blog, ezért nem írtam meg, hogy a főnököm milyen rendes volt. Pénteken ugyanis nem dolgoztunk, valami céges buli volt, csapatépítő tréning, mittudomén, de nekem be kellett mennem ügyelni. (Mondom, hogy a fapicsák (bocsánat) kikezdtek amiért a vizsgáim miatt még nyár elején kivettem az éves szabadságom.) Azt mondta, hogy ne csináljak semmit, nyugodtan tanuljak csak ha csöng a telefon, vegyem fel. Mondjuk tényleg nem csináltam semmit, de mivel átlag tízpercenként megszólalt a telefon, tanulni sem tudtam. De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy délben betrappolt a pasi, sortban, kockás ingben, borostásan, hogy őneki itt dolga van, addig menjek el ebédelni. Dolga -szerintem legalábbis- nem nagyon volt, de azért én elmentem ebédelni.
Azóta is bennem van, hogy direkt azért jött be, hogy én addig elmehessek. Dolga semmi nem volt, ha ellenőrízni akar akkor azt egy telefonhívással megteheti, szóval nem sok értelme volt a bennlétének - már persze azon túl, hogy én addig kimehettem egy kínai vendéglőbe rizstésztát enni tenger gyümölcse szósszal. És utána egy sült banánt. És közben megittam egy egész kancsó illatos zöld teát.
A szószos tésztának köze sem volt a manapság kínainak tartott agyonsózott, erőspistával és szójaszósszal ízetlentett, keményítőtől ragacsos trutymókhoz. Ez a szósz tele volt apró rákokal, kagylókkal és tintahaldarabokkal, plusz még rengeteg fafüle-gombával. A sült banán hajszálvékony, ropogós panírban, mézzel leöntve érkezett. A fiss jázminos zöld tea pedig előmelegített kannában és kéretlenül jött, nem is szerepelt a számlában, jár az étkezéshez. Mindezt borravalóval együtt alig 2000 Ft-ért. Nem mondom hogy ezt mindennap megengedhetem magamnak, de amikor rajtam kívül mindenki más bulizni van és a főnököm csak azért jön be az irodába, hogy én elszabadulhassak, hát akkor ennyit igazán megérdemlek. A vendéglő a Széchenyi utca és a Szabadság tér sarkán van.

Mindezt csak azért írom le (már az íráskényszeremen túl) hogy ellenpontozzam a mai ebédem: a menzán ettem, rántott gombafejeket görög salátával. A görög saláta fonnyadt uborkából, négy szekletke málló paradicsomból és barnuló salátalevéldarabokból állt. Kérdeztem a pénztárost, hogy nem-e járna-e esetleg-e némi sajt-e hozzája-e? He?? Mondta, hogy 180 Ft-ért sehol nem kapok görög salátát. Mondtam neki hogy tényleg nem, mert ez nem az. De ez még nem lett volna baj, hanem amikor megkóstoltam!!! A fejesaláta meg az uborka szinte el volt olvadva -pontosabban rohadva. Ahogy számoltam, csütörtökön volt utoljára konyha, ez a trutymó pont azóta ázott és erjedt a hűtőben. Úgyhogy ez volt az utolsó alkalom, hogy a menzán ebédeltem. Eszek a büfében melegszendvicset, viszek be salátát, telepítek az irodában egy kenyérpirítót, de nem eszem 180 Ft-os, negyednapos görög salátát. Kapjon tőle gyomorrontást az a szemétláda konyhafőnök, aki ilyet el mer adni.

Más:
Végre megérkezett az unikum gyógyhatása; most egy intenzív, szépüléssel egybekötött gömbölyödés következik. Jóéjt!!! :-))

nagyonmás:
ha netán megbukna a kormány, esetleg kitörne az anti-ellenforradalom, vagy mittudomén, négyszögesülnének a polgári körök, esetleg Orbán ki merne állni Kókával vagy Gyurcsánnyal, netán a Sárazsdány káefté áttenné a székhelyét Bucsára; akármi történik, tessenek engem békén hagyni!!! OKÉ????
Én most szépülök!! ennél fontosabb a világban sincs, világos?