Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/04/10

:-) Szépjóestét!
Böngészem a netet, próbálok összerakni magamban egy képet arról, amit most a különböző táborok érezhetnek. Megint a hírtévére tévedtem, komolyan, nem is értem, hogy miért nincs az a honlap sárgára festve:
"hello 04/10 - 17:30:26 (10)

GY=gyűlölet
U=uszítás
R=rágalom
CS=csalás
Á=ámokfutás
NY=nyegleség

O=otthon
R=rend
B=béke
Á=áldás
N=nemzet

Hajrá Magyaroszág! Hajrá Magyarok!

Válasz erre | 

hello 04/10 - 16:55:30 (9)

Basszus kulcs, nem tudom bionyítani, csak valahogy érzem, hogy a következő fordúlóban is fognak csalni, manipulálni! Hiszen eddig is így tettek, miért tennének másként?

Az nem elég, hogy mi itt oltogatjuk egymást, bizonygatunk magunknak. Fidsez tessék egy kicsit rámenősebbnek lenni! A komcsik nincsenek annyian mint amennyinek látszanak!! Abban biztos vagyok, hogy az embereiket mozgatják informálják, hogy hova menjen, de ezt csak úgy tudják elérni, hogy kapcsolatban vannak egymással!

Virág e-nő meg nem fog a fidesszel együtt maradni, hanem bosszúból a fidesz (Orbán Viktort) fogja hátba támadni. Még a tekintete sem jó! És mekkora nagy széles mosolyra fakadt a szája! Alig várta hogy bejusson! Neki nem az ország ügye a cél, hanem a a hatalom, annak esélye, hogy a kormányt is irányíthatja (közben meg félrebeszél!)"

Csak erős idegzetűek és pszichológia iránt érdeklődök kattintsanak oda. Esetleg nyelvészek, ez a "mekkora nagy széles mosolyra fakadt a szája!" teljesen elbűvölt, de van még ott néhány gyöngyszem.

Más:
Délután annyi mindent kellett volna csinálnom, hogy nem tudtam dönteni, mihez fogjak. A kérdést úgy oldottam meg, hogy egyszerűen végigaludtamt. Jó döntés volt, nem csak szépültem de gyógyultam is közben. A naggyűlések rádióközvetítéséről így persze lemaradtam, de nem hinném, hogy bármit veszítettem volna.
Bőven elég az, amit a neten olvastam - még sok is.
Megyek vissza az ágyba, kipihenem a hírek és a fórumok olvasgatását.