Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/04/07

:-) Szépjónapot!
hetek óta először van bennem fizikai jó érzés. Vége a munkahétnek, forró vízben lezuhanyoztam, szinte rákvörösre főztem magam aztán felfeküdtem a masszőrágyra és mindenféle illatos kencékkel jól megdögönyöztettem magam. A napocska is süt, valósággal újjászülettem - megpuhult a húsom, mozog a vállam, hajlik a derekam, eltüntek az izmaimból a mindenféle görcsök és csomók.

Más:
Ma éjjel beáll a kampánycsend. Sok értelme ugyan nincs ennek az egész cirkusznak(mármint a kampánycsendnek, bár ebből a kollekcióból a választásoknak se sok), de törvénytisztelő állampolgár lévén be óhajtom tartani a kampánycsendet, ezért most mondom, még éjfél előtt:
Vasárnap mindenki menjen el szavazni és ikszeljen a legjobb lelkiismerete szerint: egyéniben arra, akit a legjobbnak tart, listán meg az eszdéeszre. Ha nagyon útálja őket, akkor az emdéefre. Ha őket is, akkor a centrumra. A szocikra csak legvégső esetben, de ott még nem tartunk. Mármint a legvégső esetnél nem tartunk.
Egyébként négy éve is ugyanezt tanácsoltam, csak akkor nem túl nagy sikerrel :-)) Azóta sokat tanultam és kicsit fejlesztettem a propagandista képességeimet :-)))

Komolyra fordítva: nem akarok kétpárti parlamentet, a mi demokráciánk még nincs olyan erős, hogy kibírná. A kispártok kiesésével egyszerűen csonkolnánk a demokráciát. Nem metszegetnénk, nem formáznánk, hanem igenis, csonkolnánk, létfontosságú szerveitől fosztanánk meg.