Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/04/22

:-) Szépjónapot!
:-(
Máma Critical Mass bringás felvonulás és énnekem sajnos dolgoznom kell.
Két hete keleltt volna szőnyeget tiszítanom, de akor beteg lettem és még a múlt héten sem mertem akkora fizikai terhelést bevállalni. És most emiatt nem mehetek bringás felvonulásra - viszont bringával megyek dolgozni, de az valahogy mégsem olyan :-(
A népszabó nagyon bedurvult, az internetes oldalán annyit ír csak, hogy "Kampánycsend!" Nagyon helyes hogy kitört belőlük a civil kurázsi, végre valaki csattanósan demosntrálja mekkora baromság is elhallgattatni a sajtót az utolsó két napra.
Álszentség, tényleg az! Ma a barátnőmmel kiugrottunk a piacra és az egyik büfénél ittunk egy kávét (isteni, illatos kávét főznek, egy legalább hatvan éves, múzeumi presszógépen, a hetvenes évekből itt maradt, a sok mosogatástól homályos üvegpohárban adják nagy adag tejszinhabbal a tetején, komolyan, ízesebb és illatosabb mint akármelyik flancos cukrászdában) és bizony kőkeményen ment a kampánycsend sértés. Sőt, sértegetés, az angol folyamatos jelent használna, egyrészt mert bosszantó nagy hangon, másrészt pedig valóban folymatosan történt; az öblös hangú pasasról szinte sütött, hogy erősen küldetéstudatos. Jobbik esetben, mert rosszabbik esetben órabérben szidja a jelenlegi koalíciót és dícséri a nagyobbik ellenzéki pártot - tán azóta is.
Most pedig nyomás, uccu neki, kapjam össze magam, stb, mert mennem kell pénzt keresni.

5 Comments:

  • At 3:30 du., Blogger Kinga said…

    Nem hallgatott el a Nepszabadsag, csak ra koll kattintani a linkre. Mintha valami olyan baromsag lenne a szabalyozasban vagy ajanlasban? (de lehet, hogy rosszul emlekszem), hogy ket kattintasnyira koll lenni minimum a politikanak, gondolom, ezert.

     
  • At 11:28 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Ez jó, mert amikor én arra jártam, akkor a klikkelésre is ugyanaz az üres oldal nyílt fel - ami csak annyiban bosszantott, hogy ezúttal nélkülöznöm kellett Bacher szombati írását, ami nélkül nem igazán hétvége a hétvége.

     
  • At 11:28 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Ez jó, mert amikor én arra jártam, akkor a klikkelésre is ugyanaz az üres oldal nyílt fel - ami csak annyiban bosszantott, hogy ezúttal nélkülöznöm kellett Bacher szombati írását, ami nélkül nem igazán hétvége a hétvége.

     
  • At 2:20 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    amikor én ott jártam, akkor ugyanaz az üres oldal nyílt fel.
    Kár, mert szombaton nem jutottam hozzá a megszokott Bacher írásomhoz :-(

     
  • At 10:53 du., Blogger Kinga said…

    Ertem en, ertem, a szombati Bacher iras... Bachameg, most mar en is megyek elolvasni, ha ennyire mondod... :D

     

Megjegyzés küldése

<< Home