Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/05/01

:-) Szépjónapot!
Amilyen bávatagon, kedvetlenül tengtem-lengtem tegnap, úgy fel vagyok
turbózva ma.
Délelőtt, kutyakirándultatás közben bőrig áztunk, de annyira, hogy a híd alatti
restiben ittunk egy unikumot és úgy vacogtam, hogy majd leharaptam a pohár
szélét. Az életmentő gyomrokeserű aztán jól femelegített, annyira, hgoy itthon
aztán, ha már úgyis vizes voltam, gyorsan kiöntöttem betonnal a pergola
tövét, mégsem akarom, hogy egyszer az egész kiboruljon. Aztán, ha már ott
matattam, és a körmöm alja is fekete lett, hát gyorsan felfrissítettem a
leanderek földjét és az esőre, inkább a csendes májusi eső mossa le a
leveleikről a port, mint nekem kellessen kínlódni a zuhanyoztatással. Már
mind a három (rózsaszín, fehér és sárga virágú) magasabb mint én, lassna
be sem férnek a zuhanyfülkébe. Aztán átültettem a kálákat, a jutkát, a törpe
krizantémot és a maradék pár marék földbe meg vetettem bazsalikomot -
kétfélét, piros és zöld levelűt. Nyáron isteni lesz a salátához csipkedni a
zsenge bazsalikom leveleket.
És még mindig van átültetni valóm, az idén már 120 liter virágföldet cígöltem
haza, hát tényleg ideje lenne már kertes házba költözni, ahol magam
gyárthatom a komposztot.
Estére keresek a neten képeket, mert rengeteg hajtásom, fiókhagymám,
felesleges gumóm van, amit sajnálok kidobni és szívesen odaadnék
valakinek, aki szeret maga körül pár cserép növényt látni.
Most pedig csomagolok száraz mackót, pólót, sőt, még bugyit is mert az eső
még mindig esik, nekem viszont mennem kell dolgozni. Bőrig fogok ázni, át kell
bent öltöznöm, már előre látom. Érdekes, hogy mennyire nem tud bosszantani
az ilyesmi; megázok hát megázok, annál szebb lesz a hajam az esővíztől.

2 Comments:

  • At 12:43 de., Anonymous Névtelen said…

    Az én feleségemet boldoggá tennéd a fiókhagymákkal és hajtásokkal, ha megvannak még....és így - közvetve - engem is...:-)

     
  • At 9:01 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    e-mail ment :-)

     

Megjegyzés küldése

<< Home