Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/04/24

:-)))) Szépjóestét!
A fenti széles mosoly a ma délutáni jógának köszönhető. Hónapok óta nem
voltam, már nagyon vágytam kinyújtóztatni, megropogtatni, kitekergetni a
csontjaimat.
azt kell mondanom, hogy koromhoz képest meg vagyok elégedve magammal.
Nyilván az elmúlt hónapokban elveszített 5-6 kiló is jót tett, de határozottan
rugalmas és hajlékony vagyok, a sérült bokámon kívül nem fáj, nem roppan
semmim. Azt pedig, hogy edzés után fél számmal kisebb cipő is elég lenne,
az ereket is megtornáztató jóga tudja csak nyújtani. Komolyan, nem dagad
pedig a lábam, de a jóga annyira megdolgoztatja a nyirokereket, hogy utána
lötyög rajtam a cipő. Aki teheti, próbálja ki, érdemes.

Más:
Jó hír, nagyon jó hír - működik az adatbázisom :-))
Máma csak bepöntyögtem pár paramétert, dátumot, néhány kódot leütöttem
az ENTER-t és klatty, bip-bipp, zizzz, már jött is ki a nyomtatóból a megfelelő
párosítás. Na jó, van még szépíteni való, még ki kell találni pár listázást és
statisztikát, de alapvetően működik.
Megkönnyebbült nagy sóhaj, jutalomból nagy bögre meggyes gyümölcstea és
fél tízkor ágyba mehetek, ahol reggel ötig megszakítás nélkül szépülhetek.

Nem olyan nagyon jó hír:
a kutyából eddig is szedtem ki kullancsokat, de máma magamat is meg kellett
operálnom.
Azt hiszem,megkérdezem az orvosomat és gyógyszeremet a védőoltásról.
Mégiscsak nyugodtabb leszek, ha beoltatom magam.

1 Comments:

  • At 11:24 du., Anonymous Névtelen said…

    Persze, állandóan erdőn-mezőn mászkálsz, jót fog tenni az a védőoltás. Biztos, ami biztos.

     

Megjegyzés küldése

<< Home