Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/05/20

:-( Szépjónapot.
Az van, hogy belebeegedtem ebbe az iszonyatos rumliba, ami körülöttem van. Gyenge vagyok, fáj a fejem, kezem lábam hasogat és mintha ólomból lennék. Most kéne pedig dolgozni, befejezni a festést, elpakolászni, lemosni a bútorokat, az ajtókat, leporszívózni a könyveket, lepucolni a képekről a légyszart és hasonlók. Én viszont alig birom emelni a lábam, sőt, kifejezetten szédülök, a létrára mászás önveszélyes lenne.
Télen ilyenkor innék egy bögre forralt bort és magamra húznám a paplant, de mit csináljak most? Egy poros, szétdúlt lakásban, ahol még ágyam sincs, csak a kanapé sarkán alszom?
jajj.

3 Comments:

  • At 10:32 du., Anonymous Névtelen said…

    igenis a kupi közepébe fészkeld be magad. aztán mindent szép lassan. öröm lesz minden nap kicsit előbbrejutni, lesznek jó napok, amikor sokat. de minek egyszerre? nyugi. aluszkálj, nyalogasd a (z)sebeidet.
    kac

     
  • At 7:26 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    kösz, azt tettem, tapostam mgamnak egy kuckót a nagy kuplerájban és átaludtam a szlmbatot. Most mintha kicsit jobban lennék.

     
  • At 12:11 du., Anonymous Névtelen said…

    Brünnhilde, nagyon jól tetted, hogy pihentél. Kicsit lazítanod kéne. Nem is értem, miért vagy ilyen munkamániás.

     

Megjegyzés küldése

<< Home