Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/05/22

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁááááááááááááÁÁÁÁÁÁÁÁáááÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!
ÁÁÁÁÁÁÁááááááÁÁÁÁÁÁÁááááÁÁÁÁÁÁÁÁÁááááááááÁÁ!!!!!!!!!
áááÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁáááááááááÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁáááááááááááÁÁÁÁÁ!!!!!
Uhh,
Hhuu.
JajjjjJ!!!
Kilélegez .... belélegez .... ki .... be .......
Miért nem találtam az ősszel az egérfészket, na miért??
Hát azért, mert a hűtő motorjára költözött. Rá a motorra!!!!!
Odahordott mindenféle papírfoszlányokat és élte világát a jó melegben - egészen addig, amig a ragacs meg nem fogta.
Uhhh.
Én meg az egész lakást felforgattam, hát naná hogy hiába, az életben eszembe nem jutott volna ott keresni.

6 Comments:

  • At 10:45 du., Anonymous Névtelen said…

    Az egerek nem (v. sem?!) változnak! Nálunk annak idején, 100 éve - na jó, csak 35-40 éve, pontosan már nem emléxem - tönkrement a SZARATOV (gyengébbek kedvéért: CAPAMOB) hűtőszekrény. Jött a szerelő, a "hiba" csak annyi volt, hogy egy egér elrágta a 220-at....

     
  • At 10:58 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Hello, Jede, de jó hogy itt vagy!
    Egérügyben tudnék mesélni, minden évben megszenvedek velük.
    Hanem, képzeld, szétszedtem a videót, itt van valahol a nagy kupi legalján a Schindler listája. Megnézni ugyan nem tudtam, de visszaadnám :-)
    köszönettel - és nagyon megkönnyebbülve, hogy nem lett baja.

     
  • At 11:25 du., Anonymous Névtelen said…

    nálunk macska van, nincs egér, deviszont tudnék ajánlani nyestet, olcsón megszámítom, a padláson garázdálkodik, a habszivacs szigetelést alaposan szétrágta.
    és te akkor most mit csinálsz? ha megvan, az elég(tétel) neked? vagy akkor jönnek a durvább eszközök? éspedig?
    kac

     
  • At 12:45 de., Anonymous Névtelen said…

    OK Hilde, örülök!!!!, ha eddig kibírtam ... , eccercsak besz vagy találka?? ..

    ...... ;~))

     
  • At 7:07 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    ahhoz túl messze laksz, hogy csak úgy beugorjak. ha végeztem ezzel az őrülettel, felhívlak.

     
  • At 12:20 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Kac, a ragacsnál nincsen durvább eszköz. Az ősszel 3 egerem volt, az utolsót karácsonykor sikerült kiírtanom. Vettem elektromos egérriasztót is, el nem mentek tőle, talán, ha az idén időben (mondjuk augusztusban) bekapcsolom, nem fognak bejönni. A fészket meg azért volt fontos megtalálni, mert egy fél porzsáknyi szőr, papírfoszlány és egyéb szemét volt a hűtő motorján - még jó, hogy ki nem gyulladt.

     

Megjegyzés küldése

<< Home