Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/06/29

:-) Szépjóestét!
Este versenyt bringáztam a viharral - jelentem, én nyertem :-))) Éppen csak lelakatoltam a járgányt és azonnal leszakadt az ég, most ömlik, dörög, villámlik, remélem, nem bontja meg a cserepet a fejem felett. Nem örülnék a frissen festett plafonon egy beázásnak.

Más:
a HVG az idén is meghirdette a Golden blog versenyt.
Ezt a blogot, a Sziklát szeretném ha kihagynák, ez itt mentálhigiénés célokat szolgál és terápiás céllal írom. Arra való, hogy itt kiadok magamból mindent, elmesélem az érdekesebbnek hitt történeteimet. Ez meg is adja az első közlés örömét és így megkímélem a környezetem attól, hogy a jobb rosszabb történeteimmel 'szórakoztassam' őket. Az olvasás mégiscsak más, ide csak az kattint akit érdekel, vagy aki szereti a stílusom. De egy szemben ülő kolléga vagy egy kutyát sétáltató felebarátnő már nem biztos, hogy annyira élvezi hallgatni ezeket a kis sztorikat mint én mesélni. Meg egyébként is, ez itt ugyan blog és mint olyan nyilvános, de akkor is írnám, ha a kutya se olvasná mert ezt elsősorban magamnak írom.

A másik blogom, a film, színház, muzsika gyűjtés más kategória, arról szívesen megtudnám, hogy mit szólnak hozzá az emberek - illetve hát az emberek halmazának blogot olvasó részhalmaza. Azt a blogot meg is méretném, be is neveztem, aki szereti, az szavazzon rá.

6 Comments:

  • At 4:32 du., Blogger Kinga said…

    Upsz... mar keso... :D

     
  • At 7:43 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    ha ez azt jelenti hogy neveztél, akkor kösz a bizalmat :-)
    nagy kalamajka biztos nem lesz belőle, zsoltunak igaza van, a magyar blogszféra iszonyú belterjes. Én nagyon a periférián vagyok, észre sem vesznek majd - ami nem is baj. Ahogy beleolvastam mondjuk a freeblog leglátogatottabb blogjaiba elborzadtam, így nem is szeretnék a főáramba kerülni. Furi dolog a net, azt gondolnám hogy micsoda szellemi szabadság, de az emberek úgy látszik, nem szeretnek szabadok lenni - tán én sem.

     
  • At 7:58 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    helyesbítek: a "belterjes magyar blogszféra" alatt a Sziklához hasonló, személyes blogokat értem. A szakosodott blogok, hírblogok, fotóblogok és ehhez hasonlók baromi jók tudnak lenni, hát ebben a kategóriában szívesen megméretném a színházas blogomat.

     
  • At 1:58 du., Blogger Kinga said…

    En sosem gondoltam, hogy a latogatok szama a fontos, gondolom, ebben egyetertunk... hanem az, hogy kik olvasnak. Most, hogy megemlitetted, megneztem en is a leglatogatottabb "enblog"-szerusegeket a freeblogon... Jezus.

    De a freeblog meg hagyjan. A freeblog legalabb csak az, ami: tisztesseges blogszolgaltato. (Igen, en szeretem, sztem nagyon profi lett az atalakitassal, szepen, csondben irtozatos jo technikakat hoztak be, apro nuanszokat, amik csak a legnagyobb es legprofibbaknal vannak, viszont: NEM latvanyos dobpergessel es hajcihovel tortent mindez.)
    Nalam annal kezd kicsit kiakadni a gatyamadzag, amikor egy blogszolgaltato megszunik annak lenni, hanem media-ressze szeretne valni, onmaga. Pedig az altala "szolgalt" blogoknak kellene azza valniuk. Ehhez kellene minel simabb es hasznalhatobb lehetoseget adnia, nem pedig hanyingerig onmagat, mint valami blogoktol fuggetlen, blogokon folulallo izet reklamozni.

    Ja, es engem nem erdekel tulzottan, hogy kiket neveznek es miert; en azert irtam be ezt a blogot, mert irtozatosan jol irsz, akarmirol, akarhol. Mar sokszor leirtam: hiany van jo szovegekbol, hat ez, a tieid, azok. Szoval nem kontextusban kellene kivetelesen nezni ezt, hanem csak ugy, a maga "elszigeteltsegeben" :D

     
  • At 2:02 du., Blogger Kinga said…

    Ja, meg a belterjesseghez: minden retegkultura belterjes. Igy indul. Itt is, az USA-ban is igy indult. Aztan nezd meg, mi lett belole...

    Na es akkor most itt meg koll allni es elgondolkozni, hogy a belterjesseg negativ fogalom-e. En nem vagyok errol meggyozodve. (Mas szoval: nem nagyon akarnam, hogy kismillio olyan olvasson engem, akiknek mar/meg/ugy egyaltalan semmit nem mond, ha leirom, hogy Ottlik, meg EP meg Cohen meg Ramones es allandoan labjegyzetelnem kelljen...)

     
  • At 9:00 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Az olvasóimra valóban büszke vagyok és ha erről az oldalról nézzük, a 'belterjesség' valóban pozitív értelmű.
    a blogversenytől inkább csak azért félek, vagy inkább azért nem tartom szimpatikusnak, mert pont ezt a rétegződést nem veszi figyelembe, összeönt mindent egy kalapba és azok közül választja ki a legjobbat, ami eleve nem lehet igaz, mert a legjobbat soha, legfeljebb csak néhány jót választhat ki - amiból az egyszerűbb lelkek számára az következik, hogy a többi nem jó.
    Amit a blogok önálló médiummá alakulásásról írsz, az nekem egyelőre még nagyon magas, olyan távlatokat nyit, amit be sem tudok látni (mondom, hogy én sem nagyon szeretek szabad lenni). Régeben volt egy tervem, hogy csinálok egy multikulturális, vagy inkább multilinguális blogot. Olyan blog lenne, ahova bárki bármilyen nyelven írhatna és a kommentekben bárki bárki posztját bármilyen nyelvre lefordíthatná. Belépési feltétel lenne még a kétnyelvűség és hogy legalább időnként kötelező lenne egy-egy posztot a saját anyanyelvére lefordítani. Az egyetlen moderálási szempont az lenne, hogy mindenki csak a saját életéről, országáról, kulturájáról, más kulturákkal kapcsolatos saját tapasztalatairól írhatna és nem szabadna másokat fikázni. Aztán rájöttem, hogy ehhez jóval több energia kéne mint amit esti háromnegyedórás bloggerként szánni tudok a dologra.

     

Megjegyzés küldése

<< Home