Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/07/12

:-) Szépjóestét!

Másodszor esett meg velem hogy meglágyult a kovászos uborkám. 4 darab kivételével löttyed, málló trutyi lett belőle.
Kár.
nagyon fáradt vagyok - na, nem az uborka miatt. Nem is a munka miatt, mert ebben a hőségben csak lézengek. Azt hiszem mindketten jobban járnánk, ha hazahozhatnám a melót. A munkaadóm is, mert minden kész lenne és én is, mert nem kéne a negyven fokban megdöglenem. Ráadásul itthon, kényelmesen, szerintem négy óra alatt megcsinálnám az egész napi adagot.
Jajj.

5 Comments:

  • At 6:18 du., Blogger Kinga said…

    Gratulalok, hogy szorakoztatsz! :D (GoldenBlog).

    Elkepeszto, hogy a te konyhad nincs benne. Nem hizelgesibol. Bar oszinten, neked mind a harom (altalam ismert) blogoddal ott kellene lenned. Na jo, nem koll erre reagalnod, de muszaj volt leirnom.

     
  • At 9:04 du., Anonymous Névtelen said…

    Én nem vagyok egy konyhatündér, de pont tegnap voltunk a nagymamámnál, ahol anyukám kovászosuborkát tett el, és a mamám azt mondta, hogy az elegendő só a titka, ha kevés van benne, akkor lágyul meg.

     
  • At 10:43 du., Anonymous Névtelen said…

    Hát csak csatlakozni tudok. Én sem értem, hogy a konyhád miért nem került fel. Mindig szerettem azt, ahogyan főzésről írsz, szerintem az még egy anorexiásnak is meghozná az étvágyát. :-)

     
  • At 11:06 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Kösz hannah, igen, valóban a só a baja, nem tudom mi volt velem, meg sem kóstoltam a lét, úgy zuttyantottam rá. Szerintem siettem és egy kissebb kanállal mértem ki. De sebaj, majd a hétvégén teszek el újra. Amúgy is bajom van a mértékegységekkel, vagy rutinból, marokkal bögrével mérek, vag ykóstolok. Ezért nem tudok például süteményt sütni, mert ahhoz dekázni kell, az meg nekem nem nagyon megy :-)
    A konyhát eszembe sem jutott nevezni, annyira profi receptes blogok vannak a neten. Szeretem pedig írni azt a blogot is, de csak olyankor, ha valami olyasmit főzök amit érdekes - és hát az ízlésem sem az a nagoyn elterjedt kontinentális éttermi ízlés. És ugye a mértékegységeim sem pontosak, szóval azok a receptek csak arra jók, hogy kedvet csináljanak a főzéshez.
    Kinga, én is meglepődtem a "szórakoztatás" jelzőn, de üse kavics, a lényeg, hogy benne van a százban, ennek most nagyon örülök.

    az, Te sem az az kifejezett "megmondó" vagy :-)))
    Kicsit elszabták goldenblogék a kategóriákat, nem mindegyik azt fejezi ki amit ki akartak fejezni.

     
  • At 11:07 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    ajjaj, természetesen nem kissebb, hanem kisebb.
    Mármint a kanál kisebb, 1 s-sel.

     

Megjegyzés küldése

<< Home