Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/09/26

"Ez egy békés, orális forradalom" - fogalmazott az egyik rendszeres felszólaló a Kossuth téri színpadon. origo.hu
Istenem, ez annyira finoman és szalonképesen van fogalmazva, hogy olvasás közben majd' bepisáltam a röhögéstől.
Orális hát, naná hogy orális, de még mennyire hogy orális.
Akkora faszt szív az ország mint ide Lacháza ... csak a rendőrségi készültség több mint hatszáz millióba került és ebben még nincs benne az MTV székházban esett kár, az idegenforgalomban esett kár, az országimázsban esett kár, a demokráciába vetett hitünkben esett kárról már nem is beszélve.
Orális hát, naná hogy orális. Csak meg ne fulladjunk tőle.

5 Comments:

  • At 12:27 de., Blogger Kinga said…

    Ez egy klasszikus Brunnhilde volt. Megyek is linkellek, mert meg mindig dolok a rohogestol.

     
  • At 7:04 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-D nem én voltam klasszikus, hanem a felszólaló.
    :-( Ők ugyan fehér forradalomnak hívnák magukat, de mióta láttam azt a felborított és kifosztott Túró Rudi automatát, biztos voltam benne, hogy Pöttyös Forradalom néven fogják emlegetni az eseményt a történelemkönyvek.
    Nos, nem, most már biztos, hogy ez az elmúlt két hét a Nagy Szeptemberi Orális Forradalom néven vonul majd be a történelembe.

     
  • At 2:02 du., Anonymous Névtelen said…

    Valaki biztosan élvezi ezt az orálisat, mint a viccbeli focista, aki szexuális preferencia terén kihívásokkal küszködik (ez ugye így pc?), kérdik, hogy ugyan miért szereti kihagyni a tizenegyest, azt válaszolja, hogy mert akkor az egész stadion azt üvölti, hogy kapd be...

     
  • At 4:50 du., Blogger Kinga said…

    Brunnhilde: NOSZF inkabb :D

    (Csak egy szocsere.)

     
  • At 5:14 du., Anonymous Névtelen said…

    :-D

    Jesssz! Istenem de másképp képzelnék én egy orális forradalmat! Csak azért nem írom le hogyan, mert hölgyek is vannak. :-D

     

Megjegyzés küldése

<< Home