Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/10/20

:-) Szépjóestét!
Hurrá, végre, vannak vizsgaidőpontok!!
Az áramköröm hónapok óta kész, a mérési jegzőkönyv kinyomtatva, azonnal lecsaptam a legelső időpontra - holnap délelőttre. Ma délután még átismételtem a legfontosabb tudnivalókat, és a tervezéshez szükséges dolgokat, remélem nem lesz baj. Viszont muszáj pihennem, a héten annyit dolgoztam mint az állat, reggel már elaludtam, a szokásos 6 órtai ébredés helyett 8 órakor tértem csak magamhoz.
Úgyhogy már alszom is.

Ja, előtte még csak annyit, hogy ne tessenek bedőlni a tecckóban kapható zöldborsos és olívabogyós eidami, valamint a fokhagymás és magyaros ízben kapható "serpenyős sajt" tejvegyipari termékeknek.
Mind a két izé csak sajtutánzat, némi fűszerrel felturbósítva. Jól hangzik a zöldbors, van is benne bőven, még jobban hangzik az olajbogyós sajt, de hiába minden, ahhoz hogy a termék élvezhető legyen, ahhoz bizony sajt kéne és nem valami gumiszerű, mosatlan tejesláda-szagú izé.

Nno, már itt sem vagyok, alszom mint a tej.

Mondom; tej!!!
Nem reggeli ital, TEJ!!!
Nna.