Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/12/29

Az van, hogy hétfőn lesz a születésnapja.
Nem, nem küldök neki képeslapot!
És sms-t sem írok.
Hűvöset se, udvariasat se.
ÉN NEM JÁTSZOM húzdmeg-ereszdmeg-et.
A mobilból kiveszem az aksit, a számítógép pedig úgyis megérett egy belső portalanításra, úgyhogy azt hiszem szétszedem.

Csak az a baj, hogy a mobilszáma itt nyüzsög bennem, pedig évek óta nem is tárcsáztam.
És az új e-mail címét is csak egyszer láttam, válaszoltam ugyan rá de azonnal töröltem, mégis beleégett a retinámba; hajónév kukac cégnév dotcom.
Egyszerűbb lenne a következő néhány napot mélyaltatásban tölteni.

3 Comments:

  • At 4:14 du., Anonymous Névtelen said…

    helyes a boges leanyzo!!!
    2007 legyen az olvasatlan delete eeve, igy lehet, hogy 2008 mar valamicskevel konnyebb lesz!

     
  • At 11:29 du., Anonymous Névtelen said…

    nem élezném ki ennyire a dolgot. 10 év mulva örülnél a tengerész férjnek/baràtnak.
    sohsincs otthon.

     
  • At 7:16 de., Anonymous Névtelen said…

    ecet úrnak
    Uram! meghajtom fejem az Ön éleslátása előtt :))

     

Megjegyzés küldése

<< Home