Brünnhilde szikláján

Valló világ

2006/12/12

:-) Szépjóestét!
Máma fogyasztottam, sokat és bőségesen; este elkocogtam az egyik nagy hipermarketbe és beszereztem a karácsonyi csemegéimet. A kedvenc kék cimkés pezsgőm, vaj, piros és fekete kaviár, mert ezek nélkül nem karácsony reggel a karácsony reggel.
Estére pedig füstölt lazacot vettem, hm, nyamm, meg rákrudacskákat és makrélát. Egy hétig csak halat meg mindenféle vizi szörnyetegeket fogok enni salátákkal és zöldségekkel.
Meg sem merem mondani mennyit fizettem, és majd csak még ezután fogom megvvásárolni a kelbimbót, fejes salátát, kaliforniai paprikát, cukkinit, zellert, vajbabot, spenótot, sőt, SPENÓTot, szóval mindazt, ami még szükséges egy pár napos ínyenckedéshez.


Ja, és ma a lottón kihúzott kollégának is megvettem az ajándékát.
:-DD nagyon baba, a megajándékozott vagy bepisál a röhögéstől, vagy kitekeri a nyakam - szerintem az előbbi.
Legalábbis remélem. De tényleg nagyon mókás - és illik hozzá, nagyon illik hozzá :-)