Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/01/05

Hánykor kapok 23 oldalas átolvasni valót, na hánykor??
Hát 14.26-kor.
A munkaidő 14.00-ig tart, én két hétre szabdságra megyek, mindenki tudja, a főnökaszsony tudja a legjobban, mert már aláírta a szabadságigénylőmet.
Erre mit csinál, na mit??
Hát pénteken, a munkaidő vége után fél órával szemrebbenés nélkül átküld nekem egy fájlt.
Hurrá.
Csak azt tudnám, hogy mi a faszt (bocsánat) keresek én az irodában pénteken fél háromkor.
Azt meg aztán végképp nem tudom, hogy ha már egyszer bekapcsoltam a "házon kívül vagyok, keress magadnak más balekot!" funkciót, akkor miért veszem fel mégis a telefont és miért mondom azt, hogy jó, hát ha már így elkaptam derékba, akkor maradok még egy fél másfél órát és átolvasom.
Uhh.
HüPi vagyok, az van.

Estére Rajna kincse az operában, olyan leszek mint az űzött vad; hajszolt, izzadt és borzas. Olyan jó lett volna délután pihenni egy órát és lelkileg kicsit leereszteni.