Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/02/08

:-) Szépjóestét!
Hehe, határozottan kezdek elszemtelenedni. Kitaktikáztam magamnak egy hét szabadságot ugyanis. Mondtam, hogy ha én 28-ig vagyok az új kolléganő meg 1-én jön, akkor mikor fogom átadni neki a munkát? Úgy lenne a logikus, hogy néhány napig együtt dolgozhassunk, nem? Addig addig, hogy a jövő héten -egy nap kivételével- elengedtek. Legalább két napot a könyvtárban kell töltenem hogy belőhessem azt a minimumot, ami egy diplomamunkához szükséges. Hülye voltam, mert ezt már hamarabb meg kellett volna tenni. Lehet, hogy amit én akarok csinálni, abból három szakdolgozat is kitelne - vagy egy fél se. Az is lehet, hogy megúszhatnám az egészet valami pofásra összeollózott munkával. Tényleg a minimális energiát akarom ráfordítani, amit már tudok azt úgyis tudom, amit majd még meg kell tanulnom az életem folyamán azt úgyis meg fogom tanulni - már persze ha ki nem derül, hogy mondjuk például szivacsos agysorvadásban szenvedek. De ennek azért elég kicsi az esélye.
Szóval a jövő héten könyvtár, és ami még ennél is sokkal rosszabb; könyvelés és adóbevallás.
GgggrrRRrrrr :-(

Más:
Tessenek olvasni kicsit a klímaváltozásról nemrégiben kiadott ENSZ-jelentésről: drc és dolphin