Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/05/21

Kis magyar taxigráfia :-(
Dolgoztam délután, késésben voltam a színházból, 7 előtt két perccel bukkantam fel a Keletinél. gondoltam, egyszer élek, hát én bizony megengedem magamnak, hogy taxival vitessem magam az Erkelbe. Odamegyek az elsőhöz, gondoltam, előbb azért megkérdezem, mert tényleg egy köpés, hátha emiatt nem akar kiállni a drosztról és esetleg egy hosszabb fuvart veszíteni.
Idézem tehát:
- Jóestét, elvinne az Erkel Színházhoz?
- 1500 ft.
- Viccel?
- Nem, 1500 jó magának?
- Nem jó. Köszönöm.
A fenti párbeszéd megismétlődött a következő taxival is, gondoltam, anyátok, akkor inkább elkések, de hülyének azért már mégse nézzenek!
Vagy 30 méterrel odébb azért egynél még bepróbálkoztam, de akkor már óvatos voltam és közöltem, hgoy nem fix ár, hanem óra!! Lehetett valami a hangomban, mert majdnem hátracsapott fülekkel mondta, hogy természetesen.
900 Ft-ot mutatott az óra, az eszem megáll!
Emberek, a Keleti és az Erkel közötti cirka 1 km 900 ft-ba fáj.
Uhh.
Mondjuk, mégsem 1500.
De tényleg, ha azt mondja, hogy bocsánat, jobb fuvarra várnék, egy szót sem szólok.
De a szomszéd utcába 1500-ért, csak mert látszik hogy sietek, hát ez megakadt a torkomon.
A Nabucco-ról holnap írok, fáj a fejem.

1 Comments:

  • At 9:15 du., Blogger drc said…

    szabadrablás, kapitalizmus és miegyéb van, nem a régi jó maximált ár...

     

Megjegyzés küldése

<< Home