Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/05/10

Tisztában vagyok vele hogy a reklámnak vagy életérzést kell sugározni vagy a libidóra hatni (na jó, esetleg lencsibaba szemű kisgyerekkel vagy bolyhos kiskutyával könnyekig meghatni), de tán az sem árt, ha az emberek az eladni kívánt termékre asszociálnak a hirdetésből.
Ha erről és a többi ehhez hasonló képről valakinek a kajak-kenu VK és az arra megváltandó jegy jut az eszébe, annak fizetek egy fagyit. Sőt még annak is, aki első ránézésre észreveszi az evezőt.

Azt pedig csak nagyon halkan súgom meg a marketingeseknek, hogy szép és kívánatos testekkel operálni nem modernség, hanem nagyon is régi, avíttos dolog és bizony jócskán 'ócsítja' is a portékát.

A világklaszis evezőseink ennél azért kreatívabb reklámot érdemelnének.

3 Comments:

  • At 11:21 du., Anonymous Névtelen said…

    drága!

    jegyezz be számomra egy fagyit, de ettől függetlenül asszem igazad van...
    persze nekem minden hülye részletre rááll a szemem :)

     
  • At 6:58 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-D Nem mondod, hogy első pillantásra észrevetted a lapátot??
    Nekem is van szemem a részletekre, mégis háromszor kellett végignéznem a képet, hogy a feliraton kívül találjak valamit ami utal az evezésre :-)
    Csak az segített, hogy az alsónadrág nem látszik, tehát fehérneműreklám nem lehet, akkor valami másnak kell eldugva lenni a képen :-) már persze Kolonics felsőtestén kívül.

     
  • At 8:09 de., Anonymous Névtelen said…

    konkrétan elsőre a MOL feliratra állt rá a szemem, aztán meg a lapát tetején lévő furcsa fény/árnyék foltokra, és muszáj volt arra fókuszálnom
    onnantól megértés volt :)

     

Megjegyzés küldése

<< Home