Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/05/21

Kész, végem van, kipurcantam :-)
Nem vicc, a mosoly csak azért van ott, mert ez a mai meló végre jól esett. Csak hát nagyon fáradékony vagyok, most már kezdek benne kételkedni, hogy valaha is visszaszerzem a munkabírásom. 1 kosár (6 kiló) eper befőzése azért nem olyan hatalmas meló ám, még akkor se, ha aprószemű. Pár éve még 30 kiló meggyet vagy szilvát tudtam ugyanígy berakni, szóval baj van velem - ami nem lenne baj, ha nem maradnék így.

Más:
oldalt kitettem két kérdőívet.
Először, nagoyn sajnálom az elASCIIzott (ejtsd: elaszkizott) karaktereket, de utólag nem lehet javítani a kérdőívet.
Másodszor, a "hatalmas fasz" kifejezés nem véletlenül került bele. Azt nem tudom, hogy erre a blogra milyen kifejezésekkel találnak rá, de a tavaly a legjobb 100 blogba beválasztott(!!) színházas blogomra ezzel a kifejezéssel találnak rá a legtöbben.
Lehet, hogy ez az én szégyenem?

Mégmás:
Tudom, a tegnapi Nabuccoval még tartozom, de lekvárfőzés közben az A walkürt hallgattam Domingóval, hát most mit mondjak?
El nem felejtettem mert szép volt a Nabucco nagyon, de Domingo azért mégiscsak Domingo - néha még a lekvárt is elfelejtettem megkavarni.