Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/12/01

:-))

Tessenek már nékem megmondani, hogy lehet elhagyni egy járóbotot??
Máma paszternákra vadásztam a piacon, amikor a fejem fölött megszólalt az égi hang:
"Figyelem, figyelem!! A piac területén találtak egy darab járóbotot. A jogos tulajdonosa a piacfelügyelőségen átveheti."
Merthogy pénztárcát, szatyrot el lehet hagyni, persze. Az embernél van három szatyor, beáll a sorba, leteszi a cuccot, válogat, kér, kiszolgálják, fizet, elcuccol, közben a háta mögött már átnyújt valaki valamit a kofának, szóval vígan belefér, hogy ottfelejti a pénztárcáját vagy a kesztyűjét vagy a három szatyorból az egyiket. Vagy éppen kiránt valamit a zsebéből vagy a táskájából.
De aki bottal jár, az hogy tudja azt elhagyni??
És már nem először hallok ilyet bemondani, teljesen dejavu érzésem volt, két hete szó szerint ugyanezt hallottam.
Rejtély.

Ebédre grízgaluska leves, orosz céklasaláta leveshússal hús nélkül, viszont tormával, pár szem datolya és dió. Útközben a cukiban fogok inni egy jó kapucsínót, mert már elvonási tüneteim vannak a héten még nem ittam egyszer sem.
Ideje indulni dolgozni.

4 Comments:

  • At 10:06 du., Anonymous Névtelen said…

    Egyszerű: Arra járt Jézus, és a sántának többé nem volt szüksége a botra.

     
  • At 12:24 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    :-DD
    Én is valami ilyesmire gondolok, de kéthetente??? Mem sok az egy kicsit??

     
  • At 5:08 de., Blogger Kinga said…

    :D

     
  • At 11:24 de., Anonymous Névtelen said…

    Aranyos lehetett a ló nagyon. Én is Zuglóban éle, és a Postás-sporttelepen van egy aranyos csacsi évek óta. De most hallottam a rossz hírt, hogy telepet bezárják, T-com eladja, lesz lakótlep-park. És mi lesz (többek között a csacsival?

     

Megjegyzés küldése

<< Home