Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/12/02

Ebéd helyett....

... pirítós és aszpirin pezsgőtabletta gyors visszafekvéssel megtámogatva - kezdetnek. Ha nem használ, késpbb durvább eszközökhöz folyamodok.
Azt hiszem, bekaptam valamit ami alu-felül gyötör, fáj a fejem, ráz a hideg.
Pocsékul vagyok.
Remélem, délutánig elmúlik, muszáj mennem dolgozni, szalad az egész ház, tegnap szőnyegtisztításhoz felpakoltam a székeket, az átmeneteknél a követ összecsurgattam szőnyegsamponnal, ráadásul ugye bent van a fpnök az ő két szép nagy kutyájával, szóval minden stiszta szr meg kutyanyál meg elcsöpögtetett szardiniaolaj meg tojásfehérje meg tej meg kakaó meg szétszórt müzli meg keksz meg rizs meg szétfröccsenő trutymó.
jajj.
Futnom kell, a francba.
Csak le ne gyengüljek.

1 Comments:

  • At 3:55 du., Anonymous Névtelen said…

    ilyen nekem is volt

     

Megjegyzés küldése

<< Home