Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/12/02

Önsajnálat ON

Basszamegbasszamegbasszamegténylegbasszameg, ha bírtam volna elviselni amit nem bírtam elviselni, akkor a tegnapi és a mai köröket már nem kellett volna megfutnom, Akkor se tegnap, se ma nem kellett volna dolgoznom, nem lenne többé se mosoportálra fröccsenő kutyanyál, se körbehúgyozott pisszoár, se félmázsás virágcserép alá folyt pincsipisi, se légyszaros reluxa, se hűtóbe borult narancslé, se semmi bosszúság egyáltalán. Tegnap mehettem volna Operába, ma meg moziba, holnap meg hivatalba.
De nem bírtam, tényleg nem bírtam elviselni.
Hát e'van
Januárig már maradok a seggemen és megpróbálok a záróvizsgára koncentrálni. Aztán majd meglátom, hogy mihez tudok kezdeni az álmaim maradékaival.
Ilyenkor lenne jó kettőnél több álom, azoknak a roncsaiból össze lehetne rakni egy működőt.
De hát sajnos nékem nincs, egy sincs, nem hogy kettő.
Basszameg.

Önsajálat OFF


Más:
:-) Szépjóestét!

A fosatós-hánytatós vírus a jelek szerint elég hamar kitombolta magát, de az is lehet, hogy feladta a meccset mert belátta, hogy nem bír velem. Az izmaim kissé kocsonyásak, de lassított, energiatakarékos üzemmódban el bírtam végezni a feladataim.
Mondjuk, az ágyat, azt nagyon kívánom.

Címkék: