Brünnhilde szikláján

Valló világ

2007/12/03

Fülhallgató

Itten van dokumentálva, hogy 2006. július 23-án panaszkodtam arról, hogy milyen hamar tönkremennek a kisrádióhoz használt fülhallgatóim.
Nos, jelentem, az akkor használatba vett, kétszázvalahány forintos noname füles tegnapelőtt elhalálozott. Ünnepélyes búcsúztatására a munkahelyemen, az egyik konyhai kuka előtt került sor. Nagy szertartás nem volt, egyet sóhajtottam, kihúztam a dugót a rádióból, az ujjaim köré tekertem a zsinórt, majd lefejtettem és beleejtettem a kukába.
Élt majdnem másfél évet, nem rossz teljesítmény, nyugodjon békében.

Hogy a történet azért ne legyen ilyen mélabúsan heppiendes, a vasárnap használatba állított tartalék fülhallgató egyik dugója tegnap este már nem szólt, a sztereó adást csak "fél füllel". az egyik oldalról hallottam, már amit hallottam belőle.
Élt fél napot se, rohadjon békében.
Most pedig megyek, és veszek két új fülhallgatót. Csak remélni merem, hogy másfél évig szolgálnak majd.

Címkék: