Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/01/18

Checklist

24-én kell:

személyi igazolvány táskában
jogosítvány, zsebben, ha kipakolnák a táskám
diplomamunka bekötve
diplomamunka pdf-ben, CD-n
szemüveg
diplomamunka doc-ban, pendrájvon
toll
tartalék toll
póttartalék toll
ceruza, radír
okuláré
zsebkendő
tampon, mert képes vagyok rá ...
görcsoldó, mert ha tampon kell, akkor az is ...
egy szem aszpirin fejfájásra
pápaszem
villamosjegyek
annyi pénz, hogy ha muszáj, akkor taxiba ülhessek
kis üveg ásványvíz
kis doboz narancslé vagy mézes tea
csoki vagy műzliszelet
inkább csoki
a szemüvegem itthon ne hagyjam!
színtelen szájfény
diplomamunka internetre fellőve
nagy rakás szerencse - ez sajnos nem tervezhető.

Uhh.
jajjjjjjjjjjjj

5 Comments:

  • At 1:25 du., Anonymous Névtelen said…

    Kalappal!

     
  • At 3:34 du., Anonymous Névtelen said…

    Szorítunk! És ügyi leszel! Mert ez így van rendjén!:)

     
  • At 7:21 du., Blogger Kinga said…

    Nem sokara vege, aztan nagy sohaj.

    OFF

    Megemlitettelek egy utobbi kommentben, de a latszattal ellentetben NEM rossz peldakent, sot (szerintem). Ezuttal is bocsanat (itt), ha netan tan felreertheto lenne (ott), tudod, hogy a legutolso ember, akit bantani akarok, az te vagy.

    ON

     
  • At 11:05 du., Anonymous Névtelen said…

    Javaslom a listát kiegészíteni egy kis üveg gömbszörppel (unikummal). A vizsga után jól eshet... és akkor a görcsoldót otthon is hagyhatod!
    Mellesleg: én tudom, hogy legalább négyes...

     
  • At 12:41 de., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Kinga, abszolut értem. Egyébként akkor én lepődtem meg a legjobban azon, hogy az a reklám mennyire nem érte el az ingerküszöböm. Ha nem írsz róla, én észre sem veszem. MOndjuk, pont ez az aljas az ilyenféle alkotásokban.
    Erről majd máskor :-))

    wa, gömbiszörp ügyileg igazad van, csak azért nem veszem meg, mert nem akarok előre inni a medve bőrére.
    A suli közelében van vagy három kocsma, szóval ha mégis sikerül, elég hamar hozzájutok a szükséges mennyiséghez :-))
    csak sikerüljön, nagyon be vagyok rosálva. Ezek az sql-es meg delphis dolgok nagyon nem mennek nékem.

     

Megjegyzés küldése

<< Home