Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/07/16

varázslótanoncnak lenni

basszus, ma sikerült életem első olyan ekszcell fájlját előállitanom, amiben több mint 34 ezer sor volt. Majdnem másfél percig tart, mire a 2 gigás, duo processzoros laptop elmenti. Egy sima jelenléti ivhez is háromszorosan beágyazott függvényeket kell(ene) irnom, és az adatokat 3-4 táblázatból csipegetem össze. Néha már azt sem tudom, éppen hol vagyok. Ha valaki elmegy szabadságra, akkor az az egy napra beirt egyetlen "H" (holiday) betű automatikusan módosit három másik ekszcell fájlt.
Már bánom, hogy minden állásportálon töröltettem a regisztrációmat.

Ráadásul három napja esik az eső, muszáj buszal mennem dolgozni, mert vagy 4 km-en át csak földúton tudok bringázni, ahol most nyakig ér a sár. Szó szerint, a teherautók fél méter mély keréknyomokat vágtak, ráadásul a környéken nagyon laza a talaj. Ha száraz, bokáig süppedek a porba, ha vizes, ugyanaddig a sárba.

És, hogy még mindig ne legyen elég, itt is van egy Cuppancska. És még mindig nincs hozzáférésem semmihez. Mindent interneten lehet csak igényelni, egyik e-mailt a másik után kapom, hogy nézzek meg ezt-azt a belső oldalunkon, de mivel jelszavam nincs, hát ugye.....
Ami a legszebb, hogy a kollégák szivességből megirják, hogy mihez adjanak jogokat NEKEM, a kockafejek meg szemrebbenés nélkül megadják a jogot NEKI. Mármint annak a kollégának, aki a nevemben irt.
Beszarás.
Vissza akarok menni titkárnőnek. Vagy méginkább takaritónőnek.

Címkék:

8 Comments:

  • At 10:00 de., Anonymous Névtelen said…

    A "tanoncságban" benne van, hogy idővel azért varázsló leszel - te leszel a varázsló.

     
  • At 4:43 de., Anonymous Névtelen said…

    ezt találtam ma hajnalban itt: http://sulace.blogspot.com/, és rögtön rád gondoltam:

    Szemző Tibor–Sári László: Csoma - opéra cinématique
    Helyszín: Bartók Béla Nemzeti Hangversenyterem
    2008. október 24. 19.30-22.00

    Az előadás a Művészetek Palotája és a lengyelországi Era New Horizons 2008 Nemzetközi Filmfesztivál koprodukciójában valósul meg.
    Támogatók: Varsói Magyar Kulturális Intézet, Flórián Műhely – Mozgó Ház Alapítvány, Artisjus Alapítvány

     
  • At 12:33 du., Anonymous Névtelen said…

    szerintem aki ezt a munkát neked adta, az látta benned a lehetőséget :)
    eszedbe ne jusson feladni!!

     
  • At 2:22 du., Anonymous Névtelen said…

    T. Brunnhilde,

    Cuppancska MINDENHOL van.

    maria

     
  • At 9:20 du., Anonymous Névtelen said…

    (és ahol nincs, szóljon, van kit odatelepíteni.)
    k

     
  • At 10:14 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Hát, szerintem is az lenne a legokosabb, ha egyenleteen elosztanánk a Cuppancskákat. Mert ha egy helyre összegyűjtenénk őket, azt már kitelepitésnek hivnák.
    Egyébként attól kezdek retteni, hogy itt én is azzá válok. Kicsit nagoybb a fa, mint a fejszém. VAgy a fejszém kicsi. Inkább ez utóbbi.

     
  • At 4:08 du., Anonymous Névtelen said…

    de jó nótbúkod van geci!

     
  • At 4:45 du., Anonymous Névtelen said…

    varázsLÓ

     

Megjegyzés küldése

<< Home