Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/07/08

Ökölszabály

Munkahelyen nem beszélgetek
a./ politikáról
b,/ vallásról
c./ szexről.
Punktum.
Az a./ ponthoz lenne pedig mondanivalóm bőven, de inkább hallgatok, mint a csuka. Az csak a kérdés, hogy néhány ilyen bólogatós ebédszünet után butának vagy kormánypártinak gondolnak majd.
Majd beszámolok :-)))

Más:
az elmúlt két napban három Fidelio nyitányt hallgattam meg. Egyszer eljutottam addig, hogy Rocco félig büszkén, félig szégyellősen mutogatta Fidelionak a lánya hozományát, de többre már egyszerúen nem emlékszem. Észrevétlenül összegömbölyödtem, behajtottam a fejem a könyökhajlatomba, és már aludtam is.
Ma sem lesz ez másképp.
A nap videóján pedig ugyan ki más lenne, mint az én imádott, első számú legkedvesebb basszusom, Polgár László. A zürichieket Nicolaus Harnoncourt vezényli.

Címkék: , ,

7 Comments:

  • At 11:20 de., Anonymous Névtelen said…

    Összeszorított ököl szabály?

     
  • At 1:28 du., Anonymous Névtelen said…

    tudjuk, hogy okos vagy, modern gépeket használsz, szép a lakásod, jól főzöl, és még a kulturára is jut időd!

    van még valami?

     
  • At 6:26 du., Blogger Brünnhilde sziklája said…

    Talán csaj annyi, hogy ibolyaillatút kakilok és nem vagyok irigy azokra, akik nálam jobban vagy tartalmasbban élnek.

     
  • At 7:55 du., Blogger Rowena Shepard said…

    Meg még az, hogy az apja Wotan, az anyja Erda. Ergo istennő. Van egy szárnyas lova, sisakot hord és páncélt, és Midgard legtökösebb szőke szuperhőse a férje. És nála a Gyűrű.

     
  • At 7:58 du., Blogger Rowena Shepard said…

    Igaz is, Brünn, nem gondolod, hogy ez Alberich inkognitóban?

     
  • At 11:00 de., Anonymous Névtelen said…

    felnézünk rád aszexuális nagyasszony!

     
  • At 4:35 du., Anonymous Névtelen said…

    kretén

     

Megjegyzés küldése

<< Home