Brünnhilde szikláján

Valló világ

2008/10/17

Végre itthon!

Szó szerint.
Egyrészt, hazaértem, másrészt, napok óta először a gépet is haza tudtam hozni, mert a héten még minden nap kellett mennem este valahova.
Bloggolni persze csak szövegszerkesztőbe merek, mert egy harmatgyenge wifi kapcsolatom van, öt percenként megszakad.
De kurva szar hetem volt!!!
Dühitő, fárasztó, szopatós, önszopatós.
Azért volt benne egy jó vacsora (garnélarák ropogós zöldségbundában, bulgurágyon és valami halfilé roston sütött zöldségekkel. Villányi bort ittunk hozzá, tudom, nem pont passzol a halhoz, de magamnak mégsem akartam egy külön üveg fehéret rendelni).

A hét vicce:
Az elegáns szálloda garázsfiúja felajánlotta, hogy leparkolja a biciklim. Egy pillanatra elképzeltem magam, ahogy egy hanyag mozdulattal odadobom neki a lakatkulcsot, de aztán rájöttem, hogy ehhez előbb le kéne operálni a kulcscsomóról, ami ugye nem két másodperc. Szóval inkább letettem róla, megelégedtem azzal, hogy megmutatta a parkolóhoz vezető utat. Hehe, had szórakozzon kicsit ő is, elég proccos majom előtt kell hajlongania.


Azért volt a héten egy jó mondat is, a tréner szájából hangzott el:
"I think he did the right pick...."
Mármint a főnököm választott jól, engemet.
Nna.
Iszonyatosan el vagyok maradva mindennel.

Címkék: ,

3 Comments:

  • At 6:53 du., Blogger Kinga said…

    Azer' hianyzol, nna.

     
  • At 10:05 du., Blogger Rowena Shepard said…

    Nekem is.

    Meg egy jó kis operaelőadás is...

     
  • At 1:18 de., Anonymous Névtelen said…

    Nekem is. És kicsit bővebbet kérünk: hol volt ez, mi volt, tényleg tanultál-e belőle, miért volt szívás stb. Volna miről.
    k

     

Megjegyzés küldése

<< Home