Brünnhilde szikláján

Valló világ

2009/02/28

Long Live Home Office!

Tényleg.
A hátam párnákkal kitámasztva, a bögrében jázminos zöldtea illatozik, a kuktában szuszmorog a bableves, mindjárt megyek pucolom hozzá a leveszöldséget, közben meg a VPN hozzáférésen szép lassan csordogál az SAP-ból az idei utilisation adatunk.
Ugyanúgy látok mindent, mintha bent ülnék az irodában. Sőt, még a házi cset is nyitva van, látom, hogy Indiában vagy Sziriában ki dolgozik. Mondjuk a szir fiúval éppen beszélnem is kell, nekik a szombat munkanap.
Minden olyan, mintha az irodában lennék, csak éppen itthon vagyok, kényelmesen, a kutya elégedetten szuszog, a kukta is, én is, minden nagyon szép, minden nagyon jó.
Hát ezentúl hetente legalább egy napot nem fogok bent lenni, hanem itthon, kényelmesen megcsinálok ezt-azt. Pihentetem a nyálkahártyáimat és az idegeimet, ráadásul a hétközi kevésbé zsúfolt és sokkal olcsóbb piacon bevásárolok meg ilyesmi.
Sőt, két lekérdezés között még kicsit a taposógépem is gyötörhetm kicsit.
Nna, hát ezt jól kigondoltam.

Címkék: