Brünnhilde szikláján

Valló világ

2009/02/23

A hónak kérdése

Jóestét!!
HhÖÖRRRRRrrr
Vajh sikerül-e az új kolléganőt egy hónap alatt betanitanom arra, amit nekem fél évembe került megérteni?
A csaj tudása kábé olyan szinten van most, mint az enyém, amikor elkezdtem: SAP-t még soha nem használt, és fogalma sincs mi az a pivot tábla. Ami nem baj, mert néhány hét alatt bele lehet jönni.
Csak éppen három hét múlva már nem csak az én jelentéseimet kell megcsinálnia, de mind az öt másik üzletágéét is. Az én útmutatásom és betanitásom alapján.
Hátbazmeg, a lecke fel van adva.
Mert ugye ha más dolgom nem lenne közben, akkor, esetleg....
De van.
És két hónapja könyörgök, hogy tanitsanak meg SAP-ban schedul-özni, nem, az nekem nem szükséges, én csak az erőforrásokat fogom kezelni.
Hát máma végképp bebizonyosodott, hogy ahhoz, hogy az erőforrásokat tudjam, előbb rendbe kell tenni az összes project schedule-jét, mert szarok a dátumok, szinte mindben.
Ugyan már, semmiség, csak át kell irni.
Hatvannál több futó projekt többszáz műveletét, csak úgy átirom.
Ugyan már, mi az nekem!
Amikor halvány lila dunsztom sincs arról, hogyha egy dolgot megváltoztatok az SAP-ban, akkor az mit húz magával.
Egy tervezési határidő egy szerelési határidőt. Egy szerelési határidő egy kiszállitásit. Egy kiszállitási egy anyagrendelésit. Sőt, egy kiszállitási határidő egy számlázásit is mozdit. A számlázási határidő meg a csah-flow-t boritja, az meg a mérleget. És igy tovább és igy tovább, az integrált rendszerekben minden mindennel összefügg, csak éppen nem tudom, hogy mennyire.
De nem is kell, csak irjam át a dátumot.
Hátbazmeg.
Szinte látom, ahogy a népszerűségi indexem zuhanni kezd a projekt menedzserek, a mérnökök, az anyagbeszerzők, a gyártásvezetők, a pénzügyesek meg a rossebb tudja még kik között.
Én meg éjszakánként a kibaszott excel tábláimmal meg az SAP-val álmodom.
A francba, de tényleg.

Címkék: