Brünnhilde szikláján

Valló világ

2009/09/11

Hétköznapi himsovinizmus

Aquincum felé volt dolgom, beugrottam egy gyors háztartási eszköz mustrára a madaras teszkóba (bonbonos papirkosárkát keresek egyébként).
Ilyen helyeken nem nagyon szoktam se a könyv-, se az újságkinálatot böngészni, de a titokzatos vevőútvonaltervező úgy adja, hogy el kellett mennem az újságosstand előtt.
Semmi különös, átlátszó plexikosarakban a mindenféle újságok, FÉRFILAPOK, NAPILAPOK, NŐILAPOK, .... mivan?
Na, nézzük csak meg közelebbről!
Jelenetem, a XXI. századi Magyarországon, a főváros egyik elit kerületének nagy bevásárlóközpontjában úgy gondolják, hogy olyan hetilapok, mint az És, a HVG, a Heti Válasz, a '168 óra, a Figyelő, stb, FÉRFILAPOK.
Igy, csupa nagybetűvel. Itt voltak persze még az Auto Motor, pár sportlap, horgászújság is. A NŐILAPOK között Nők Lapja, Szivhang regényújság, Story, Kiskegyd, hasonlók.
Basszus, a jelek szerint ebben az országban egyetlen közgazdász nő sincs, aki mondjuk HVG-t olvasna?
Vagy ha mégis, milyen érzéssel veszi le a FÉRFILAPOK polcról?
Vagy leveszi egyáltalán?
Mert én momentán nem hogy az újságot nem vettem le, de egyáltalán, semmit sem, vásárlás nélkül jöttem ki az áruházból.
Azért még lehet visszamegyek és kikérem a panaszkönyvet és beirom ezt a posztot, mert lehet, nem is tudják, hogy mekkora seggfejek.

Címkék: , ,

2 Comments:

  • At 5:40 du., Anonymous Diesel said…

    Ezen jót derültem :D

     
  • At 10:40 de., Anonymous anna said…

    nem is olyan vicces. ha így folytatják, a porszívó meg a mosógép női áru lesz...

     

Megjegyzés küldése

<< Home